1
Nyårs kvällen
Postat av Fighter of Moon den 2 Januari 2009, 00:26
23 kommentarer · 189 träffar
Hej, igår kväll så vare så att jag o ett par kompisar var ute o festade.
Jag o mina polare gillar typ att slåss o så ville starta lite bråk.
Men det gick lite överstyr såhär vare:
jag: Haru en cigg elleh?
han:Nej, jag har bara en kvar!
Jag: du om jag frågar efter en cigg så ger du mig än fattary?
Så kommer mina 6 polare o ställer sig bakom mig i hotfulla poser.
Men då kommer hans polare precis ut från lägenheten typ där vi var o vi började tjafsa.
Vi: Ge oss ciggen nu så får ni dra med era huvven kvar, förstått?
Dom: Ey, om ni inte går nu så får ni se vad som händer.
Vi stog där i typ 40 min o typ bara skrek o so på varandra och
tillslut blev det en sammandrabbning utan dess like.
Kalle o jag tog tag i en av deras killar o slog han somfan på näsan o i magen o så.
Då kommer en polare till honom o typ slår ut tänderna på kalle o jag fattar typ ingenting:S hurfan vågar dom?
Vi är typ kända o så för att vara starka här!
O det blir en väldigt stor fajt tillslut mina polare kommer o deras kommer o så.
Men eftersom vi slåss mycket o så så åkte ju dom på en massa stryk.
Men dom var inte heller så svaga så alla typ blöder o så från munnen o näsan efter!
MEn då hör vi plötsligt sirener o så och vi måste verkligen springa för att ifall vi åker fasst igen så kommer vi få massor med fängelse tid o grejer!
Men typ jag, paulo o liam skulle typ o käka pizza o så sen när vi sprungit ifrån polisen oså.
Men när vi kommer till pizzerian där vi brukar käka o har beställt o så kommer typ stadens "Stor polis" han kommer fram till mig o bara jag vet att det var ni händer ngt mer ikväll kommer jag att komma till er direkt, förstått?
Eftersom vi inte gillar poliser o så säger vi bara dra åt helvete gubb jävel innan du får stryk!!
Paulo ställer sig upp o bara gå nu annars så får du se min knytnäve på nära håll.
Då tar Holmén som polisen heter upp sin batong o bara slår skit hårt på paulo!
Liam o jag ställer oss såklart upp o skriker till det blir en jävla fight, det kommer mer poliser o vi får sitta i cellen natten ut.
Paulo har blivit så hårt slagen så vi vet inte om han överlever o så.
Men när farsan kommer o hämtar ut mig o liam så säger han till mig typ, hela våran familj ska flytta in till centrala stockholm, men du ställer till det så för oss så vi vill att du stannar här.
Jag bara men farsan kom igän jag vill ju med vafan!
Då sa han att inte bara han skämdes utan min systrar o så också, så jag bara men pappa.
Då säger han typ jag o din mor älskar inte dig längre, lämna oss i fred vi vill inte veta av dig....
Så vad ska jag göra nu?
Jag vill inte hamna hos soc o så för jag gillar inte sånt.
Men jag har inga pengar o så är 18 och har inget jobb,
lär inte få det heller för mycket problem med polis o så!
Aja fb vad tycker ni jag ska göra?
Jag o mina polare gillar typ att slåss o så ville starta lite bråk.
Men det gick lite överstyr såhär vare:
jag: Haru en cigg elleh?
han:Nej, jag har bara en kvar!
Jag: du om jag frågar efter en cigg så ger du mig än fattary?
Så kommer mina 6 polare o ställer sig bakom mig i hotfulla poser.
Men då kommer hans polare precis ut från lägenheten typ där vi var o vi började tjafsa.
Vi: Ge oss ciggen nu så får ni dra med era huvven kvar, förstått?
Dom: Ey, om ni inte går nu så får ni se vad som händer.
Vi stog där i typ 40 min o typ bara skrek o so på varandra och
tillslut blev det en sammandrabbning utan dess like.
Kalle o jag tog tag i en av deras killar o slog han somfan på näsan o i magen o så.
Då kommer en polare till honom o typ slår ut tänderna på kalle o jag fattar typ ingenting:S hurfan vågar dom?
Vi är typ kända o så för att vara starka här!
O det blir en väldigt stor fajt tillslut mina polare kommer o deras kommer o så.
Men eftersom vi slåss mycket o så så åkte ju dom på en massa stryk.
Men dom var inte heller så svaga så alla typ blöder o så från munnen o näsan efter!
MEn då hör vi plötsligt sirener o så och vi måste verkligen springa för att ifall vi åker fasst igen så kommer vi få massor med fängelse tid o grejer!
Men typ jag, paulo o liam skulle typ o käka pizza o så sen när vi sprungit ifrån polisen oså.
Men när vi kommer till pizzerian där vi brukar käka o har beställt o så kommer typ stadens "Stor polis" han kommer fram till mig o bara jag vet att det var ni händer ngt mer ikväll kommer jag att komma till er direkt, förstått?
Eftersom vi inte gillar poliser o så säger vi bara dra åt helvete gubb jävel innan du får stryk!!
Paulo ställer sig upp o bara gå nu annars så får du se min knytnäve på nära håll.
Då tar Holmén som polisen heter upp sin batong o bara slår skit hårt på paulo!
Liam o jag ställer oss såklart upp o skriker till det blir en jävla fight, det kommer mer poliser o vi får sitta i cellen natten ut.
Paulo har blivit så hårt slagen så vi vet inte om han överlever o så.
Men när farsan kommer o hämtar ut mig o liam så säger han till mig typ, hela våran familj ska flytta in till centrala stockholm, men du ställer till det så för oss så vi vill att du stannar här.
Jag bara men farsan kom igän jag vill ju med vafan!
Då sa han att inte bara han skämdes utan min systrar o så också, så jag bara men pappa.
Då säger han typ jag o din mor älskar inte dig längre, lämna oss i fred vi vill inte veta av dig....
Så vad ska jag göra nu?
Jag vill inte hamna hos soc o så för jag gillar inte sånt.
Men jag har inga pengar o så är 18 och har inget jobb,
lär inte få det heller för mycket problem med polis o så!
Aja fb vad tycker ni jag ska göra?