Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vem är tjejen? Min kompis mor?

Postat av sajb0._. den 1 Januari 2009, 15:53
45 kommentarer · 2 116 träffar
Jag var hos en kompis igår på nyårsafton, dom hade fest.
Jag virrade runt i deras hus, och helt plötsligt öppnades en dörr till min kompis mammas sov rum. En tjej med brunt hår eller svart hår drar in mig och säger " kan du inte knulla mig, jag har kollat på dig hela dagen " Det var mörkt i rummet, jag såg inte hur hon såg ut ens.

Jag hade nyss kommit till festen, så jag fattade ingenting va hon sa eller gjorde. Hon tog tag i mig och slängde ner mig i sängen. Och började slicka mig över hela kroppen, knäppte upp mina knappar till jeansen och drog av mig alla kläderna. Och gav mig den bästa avsugning jag någonsin har fått, hon red av mig och jag fick inte göra nånting. När jag ställde mig o skulle knulla henne bakifrån var det hon som knulla mig. Alltså så fick jag inte anstränga mig alls. Hon var så jävla duktig på sin grej.

När jag var klar var jag påväg och tända lampan, men hon bad mig inte göra det. Vi gick inte ut från rummet tillsammans heller, hon sa att hon skulle komma ut till köket, jag visste inte ens hennes namn. Men jag gick ut till köket och väntade där, efter 20 minuters väntande gick jag till hans mammas rum. Ingen fanns där, jag letade efter henne. Men visste ju inte ens hur hon såg ut?

Senare på kvällen precis innan 12 slaget, kom min kompis mamma och kramade om mig och sa gott nytt år.. Med samma röst som där inne i rummet. Jag fick en panik-känsla i kroppen, Kan det ha vart min bästa kompis Mamma? Vad ska jag säga till min kompis? Hans mamma är lixom 43.. Fan va äckligt!
Föregående tråd

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..