Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skitnervös inför ikväll

Postat av hejhje den 31 December 2008, 13:59
75 kommentarer · 129 träffar
Hejsan

Är sexton år och bor i förorten, dock inte i ghettot :p. Ska på en fest på ett ställe som ligger ca 1.5 h ifrån mig kommunalt. Jag ska med 2 polare till en dom känner. Där kommer det vara ca 30 pers där, 92or-90or. Jag är 92a. Mina polare är äldre än mig.

Iaf, jag ska dricka 3 st 4,5 % kopparberg cider. Vet att det inte är mycket, men det är första gången jag dricker seriöst. Har ju tagit en öl då och då men har aldrig supit. Jag vet inte hur full man blir på det ? Tell me, please :)

Iaf, jag är skitnervös.

För det första kommer mina päron befinna sig långt som fan ifrån mig, och jag vet inte hur man beteer sig på fest.

Jag ska första dra och käka med mina föräldrar med lite annat folk, sen åker jag kommunalt typ en timme dit. Jag får sedan gå ca 2 km, kanske blir mött.

Sen så kanske mor min hämtar mig runt 2-3 eller så sover jag där. Vet ej hur det blir med det.

Jag tror folk där kommer vara ganska schyssta och så, men problemet är att jag känner 2,5 pers där. 0,5 = en kille jag varit med en kväll.

Funderar seriöst på att balla ur :S Är fett nervös och detta blir min första riktiga fest. Fin start va ?

Aja, hur tycker ni jag ska göra ? Är det för hård start eller kommer det lösa sig och jag blir lite för onödigt kall om fötterna?

Tack på förhand !

kanske framstår som värsta tönten, men jag har faktiskt mycket polare som festar och sånt, det är bara det att jag faktiskt inte tycker det verkar så jävla kul. Men på nyår verkar det nästan lite krav.

EDIT: Dom 2 jag ska dra med har hur mycket sprit som helst. Kommer bli det sammlagt iaf. Aldrig varit på fest med dom så vet inte hur dom kommer bli. Tänk om de super skallen av sig och är helt borta hela kvällen medan jag inte druckit mycket alls?

EDIT 2: Har en vodka att ta med om jag vill, men nja. Jag kommer dit runt typ 9 skulle jag tro, så tänk på det ni som kommenterar mängen jag tar med delat med tiden.

75 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 75 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..