Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

krashad

Postat av Pollystick den 31 December 2008, 03:24
11 kommentarer · 227 träffar
Tjena fragbite!

Jag var på fest i helgen hos ett par polare och lite brudar och vi hade riktigt trevligt. Vi var hemma hos en polare som bor mitt inne i stan nära dom flesta mackarna, statoil osv.

Det började med att jag vakna runt 12:00 låg och chillade i sängen och så sedan mot datorn samt göra en lätt frukost och pissa därefter blev det en färd mot duschen.
Och jag stod där säkert 30 min för det va så skönt men när jag väl stod där kom jag på att jag var tvungen att fixa alkoholen till festen, så jag hoppa ur duschen, torka mig och drog på kläder tog cykeln ner till centrum (jag bor en bit ifrån centrum) och skulle köpa allt som behövdes för den perfekta festen!
När jag parkera cykeln utanför systemet ser jag två utlänningar stå och tjafsa med varandra men det brydde inte jag mig så mycket om förutom att man kollade lite mot dom.

Nu var jag framme vid systembolagets dörrar, jag går in och går mot det jag behöver. Visste precis vad jag ville ha sedan går jag och betalar och tar cykeln hem.

När jag kommer hem får jag telefon samtal från polaren som festen skulle va hos att jag skulle komma förbi för han ville ha hjälp med något så jag for bort till han. När jag cyklar genom ett litet kvarter som det bor många invandrare i så svänger en bil ut ur en sväng och börjar köra efter mig, det va cykelväg så jag började bli fundersam och lite rädd, han höjer farten jag började se ett farthinder framför mig så jag tänkte att han inte kör rakt in i det men rätt som det är så kommer han ifatt mig och kör ner mig i diket så jag blir skadad i benet, han går ut ur bilen och jag känner igen han, det är samma invandrare som från systemet och jag blir rädd. Han tar fram en näsduk och en flaska och sätter den framför munnen och plötsligt.....

Jag vaknar upp i en lagerlokal fastbunden naken i en stol. Han kommer när jag vaknar för jag skrek på hjälp! Han säger något i form av att jag tog hans sprit från systemet och jag blir helt chockad och tänker "vaf*n håller han på med", han frågar om jag vill ha lite mat och dricka och jag säger såklart ja! Därefter kommer han med lite mat och dricka för att sedan kunna samtala med mig och fråga ut mig, han binder loss mig men jag får ha någon slags metalkedja runt benen så jag inte kan springa. Han frågar ut mig sedan efter några timmar så får jag gå för vi har kommit överens om att han lät mig gå mot min sprit. När jag väl går ut ur lagerlokals dörren så hoppar jag upp baklänges och gör en 360 flip och landar på hans axlar och slår han så han deckar
tar han och binder han i samma sits där jag satt, tar fram lite laxeringsmedel och matar honom med det och låter honom sitta fastbunden, därefter skiter han ner sig och jag tar spriten och sticker, men först lägger jag nyckeln till låser i flaskan med laxeringsmedel så han måste dricka upp allt innan han kan få tag i nyckeln, antog att han sket rätt mycket efteråt. Nu är det dags att gå till min polare som väntar på mig, men när jag kommer ut ur lagerlokalen så vet jag inte vart jag befinner mig så jag hoppar upp i luften så högt så jag kan landa utanför min polares dörr och gör det.

När jag väl är där så knackar jag på, ingen öppnar, jag går in för dörren var olåst sedan hör jag massa stön, inte sexuelt utan mer typ som om nån har ont. Jag följer ljudet och kommer fram till toaletten och ser att han eller någon har skärt upp hans armar och han är rätt borta, han brukar inte hålla med droger (vilket jag antog att det var för han va rätt borta), så jag tar fram en stor stekpanna ur hans kök och dunkar den i pannan på han så han vaknar till och sedan tar jag hans symaskin och lägger hans armar och syr ihop dom. Han tackar mig efteråt och vi fixar till festen, när vi fixar efter några timmar så går vi ut på balkongen för att ta ett bloss och då får jag världens ryck som jag hade i en dröm förut, det var så att jag fick ett ryck, vet inte vad jag ska kalla det så jag slängde ut han från balkongen 10 våningar upp! Och han landar på en bil så den pajjar, därefter hoppar jag men då fastnar mitt bälte i någon slags sak i balkongen så jag hänger där 10 våningar upp men jag drar upp mig och när jag ska springa ner och se vad som händer så öppnar jag port dörren och där står samma invandrare som jag band och ska döda mig med en kniv men jag tar fram en tegelsten ur bakfickan och slår han i pannan sedan vaknar jag upp i sängen kallsvettig.

Disk: har ni haft nån liknande dröm?

Vem / vad ?

18 personer har röstat

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..