vattenpipstobak Göteborg?
Tjena FB!
Någon som vet någon affär i Göteborg som säljer Vattenpipstobak?
Jag var vid ett ställe där det var två orientaffärer brevid varrandra på en kulle. Någon som känner till det?
Eller något annat ställe? På kviberg vet jag men jag kommer inte vara här när det är marknad.
Tack på förhand / eXizoR
Svenskar däremot, ger upp så fort dom missar ett skott, kallar allt och alla fuskare så fort någon får in ett nice skott. Skriker och apar sig som om det vore första gången dom fick lite anonymitet på internet med en mikrofon. Tillgjorda röster, oseriösa och allmänt trashiga. "gg, team noob"
Självklart finnas undantag i båda läger.
Håller fullständigt med. Svenskar är så äckligt kaxiga, dryga, otrevliga och beter sig som barn.
"English in voicechat please"
-"Larn russchan cyka blat fucking emerikan!"
När man spelar med ryssar i cs go så får man prata trevligt med dom, få dom att skratta så blir dom glada ))
Om t.ex en svensk är bättre än dom så tar det de som en kränkning efter som att vi är ett så litet och svagt land i jämförelse med Ryssland.
Skulle va intressant om man gjorde en studie bakom ryssarna som dataspelare. Vad är det som gör dem ås förbannat usla?
Efter din kommentar i #17 så tycker jag framförallt inte att du är rätt person att langa fördomskortet då din kommentar löd;
"Ryssland är fan europas ändtarm. Fyfan vad jag hatar ryssar. De förstör hela jävla internet. Detsamma gäller polackjävlarna. Men ryssarna är värst. Fyfan, blir förbannad bara jag tänker på asen."
#25 Du har rätt i det du säger, deras egon klarar inte av det. Svenskars egon är precis lika hemska, enda skillnaden är att man blir fuskanklagad istället för flame.
Jag ligger i DMG och hamnar med ryssar som inte ens försöker engelska, är det 2 ryssar i mitt lag så sitter dom och pratar ryska och jag försöker förklara för dom ""The rest of us doesn't understand Russian, please speak english"" och då säger dom ""cyka blyat xaxaxxaxxaxaxaxax"" och fortsätter calla på ryska och börjar teamkilla när man inte förstår deras calls.
Detta är ALLA ryssar jag hamnat med
Möter inte så många dryga Svenskar just i Dota men från den tid jag lägger ned i CS så håller jag med folket ovanstående. Dryga äckliga snorungar, anar att det är liknande i LoL eftersom både CS och LoL drar åt sig lite yngre publik.
Kan lova att de "ryssar" du stör dig på, är svenskar i 2/3 av fallen..garanterat.
Hoppas dom gör som i HoN och ger ryssarna egna servrar så man blir av med dom. Det var oerhört lyckat i HoN.
Lär de ens ut Engelska i Ryssland? Jag menar som typ i Sverige, eller något annat land.
Tycker mindre om passar mycket bättre in.