1
3 Mobilt Bredband.
Postat av div9le den 30 December 2008, 02:08
1 kommentarer · 119 träffar
Okej d e såhär ja fick en laptop utav min mormor i julklapp och jag undrar över mobila bredband. Atm sitter jag på 100/100 men jag använder det extremt sällan och det är hemma hos mamma vilket ja e typ 50% av tiden.
Mitt problem ligger i att jag har 2x stationära och 1laptop numera och jag vill säga upp mitt 100/100 och skaffa ett mobilt bredband kanske från tre? men jag undrar över ifall man kan köra 2x modem (plug and play) Huawei som modellen heter på samma abonemang?
eller måste man helt enkelt ha 2x abonemang för att kunna köra 2x mobila bredband. Låter ju rätt långsökt med tanke på priset 199sek/mån så tkr man ju att man borde kunna ha d till flera datorer. Tacksam för svar.
Har ni andra förslag på bättre mobila bredband så ere bara att typa :).
MVH.
Mitt problem ligger i att jag har 2x stationära och 1laptop numera och jag vill säga upp mitt 100/100 och skaffa ett mobilt bredband kanske från tre? men jag undrar över ifall man kan köra 2x modem (plug and play) Huawei som modellen heter på samma abonemang?
eller måste man helt enkelt ha 2x abonemang för att kunna köra 2x mobila bredband. Låter ju rätt långsökt med tanke på priset 199sek/mån så tkr man ju att man borde kunna ha d till flera datorer. Tacksam för svar.
Har ni andra förslag på bättre mobila bredband så ere bara att typa :).
MVH.
Småkronorna?
1 personer har röstat