Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kroppen?

Postat av shukel den 30 December 2008, 02:04
16 kommentarer · 208 träffar
Tjo tjo, jag har tränat snart i 3 år hemma.

Jag tänkte från start.. då jag var 14 år "nu ska jag fan få den ultimatakroppen som alla tjejer kommer jaga efter "

jag börja lite lätt med att göra 20 situps och 20 armhövningar dom 10 första veckorna. Kände redan då att jag fick den ultimatamagen ( 6 pack ) som alla tjejer skulle jaga sig efter.

Men jag ville få mer än tjejer nu ville jag även ha killar efter mig, jag drog i med träningen till 40 situps och 40 armhövningar, efter bara 34 veckor fick jag 8 pack. Men jag ville bara ha mer och mer.. så jag drog upp min ultimata träning till 100 situps och 100 armhövningar.

Nu efter 3 år, så har jag tränat hemma, gick från 60 kilo till 89 kilo, och har den perfekta kroppen man nästan kan få, jag har inte gått på något gym eller något sånt skit, bara tränat hemma och ätit rätt med mat.

kan säga att brudarna kollar på mig, för jag är snyggast, bäst, starkast.

Bild kommer snart, har inte laddat upp något än, om ni vill veta något om min ultimata kropp hur jag framsteg så kan ni alltid skicka ett pm till mig på fragbite. jag är här för att hjälpa folk så ni inte går i samma spår som dom som inte har ultimata kroppen.

Vad tycker ni om sånt här? ultimatakroppen är det något att ha tycker ni?

// ultimata
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..