1
Raketer/smällare (help)
Postat av Neno den 29 December 2008, 22:12
29 kommentarer · 209 träffar
Tjenare alla fragbajtare, imorgon ska jag till Jula i umeå och spendera cirka 500 kronor på raketer och annat. Men jag vill inte spendera pengar på värdelösa som inte göra så stora effekter så jag undrar vad ni kan om dom här raketerna jag ska köpa:
Stargate = 8 Raketer för 79 kr (x2) = 158 kr för 16 st
Miniraketer 144-pack = 29kr (dom ska jag köpa i vilket fall somhelst så säg inte att jag ska ta bort dom ^^ vet vad dom gör)
Fontäner Silver Dragon = 2 st för 89 kr
Dining party = 4 strålande raketer, 6 stjärkrevader, 19 skotts krevadlådasamt 2 misiltårtor för 149kr
Knasterkulor = 150 pack för 29 kr
Eftersom jag har då 46 kr kvar att handla för tänkte jag köpa 2 st
One shot man för 19kr st vilket blir = 38 kr
Folk som undrar varför jag är snål eller tycker att jag köper lite vekare raketer/smällare än vad man brukar köpa så säger till er att jag tänker hålla på heela natten ^^ om ni har tips på andra smällare som ger bättre effekter och kanske kostar lite mer så skicka gärna ett medelande till mig så ska jag kolla på dom.
Stargate = 8 Raketer för 79 kr (x2) = 158 kr för 16 st
Miniraketer 144-pack = 29kr (dom ska jag köpa i vilket fall somhelst så säg inte att jag ska ta bort dom ^^ vet vad dom gör)
Fontäner Silver Dragon = 2 st för 89 kr
Dining party = 4 strålande raketer, 6 stjärkrevader, 19 skotts krevadlådasamt 2 misiltårtor för 149kr
Knasterkulor = 150 pack för 29 kr
Eftersom jag har då 46 kr kvar att handla för tänkte jag köpa 2 st
One shot man för 19kr st vilket blir = 38 kr
Folk som undrar varför jag är snål eller tycker att jag köper lite vekare raketer/smällare än vad man brukar köpa så säger till er att jag tänker hålla på heela natten ^^ om ni har tips på andra smällare som ger bättre effekter och kanske kostar lite mer så skicka gärna ett medelande till mig så ska jag kolla på dom.