1
Vad ska jag ta mig till? ( tjejen's
Postat av nerkel den 29 December 2008, 17:09
23 kommentarer · 103 träffar
Hallå, allt gick perfekt igår på söndagen. Har träffat en tjej kanske 2-3 gånger på olika fester, så jag fick hennes msn nånstans kommer inte ihåg hur och när. Men jag skulle iallafall träffa denna tjejen igår, vi kollade på film och hade det bara mysigt som fan och hennes pappa var ganska lack på att ha killar i hans " hus " . Han ville att hon skulle börja dejta killar när hon flyttar hemmifrån, klockan drog sig och jag sov där runt klockan 3 på natten så gick det helt vild och vi börja smeka varandra som sluta med att vi börja ha sex. Men precis när vi skulle ha sex så kommer hennes farsa in i rummet och drar ner mig från sängen och säger att jag ska gå hem?
Jag tog på mig mina kläder snabbt som fan och drog hem, hon har inte loggat in på msn eller har på sin mobil. Vad ska jag göra? Sjukt pinsamt för oss båda, men kanske mest för henne?
Vad ska jag göra? gå till henne och be hennes pappa om förlåt eller vad skulle ni gjort?
Jag tog på mig mina kläder snabbt som fan och drog hem, hon har inte loggat in på msn eller har på sin mobil. Vad ska jag göra? Sjukt pinsamt för oss båda, men kanske mest för henne?
Vad ska jag göra? gå till henne och be hennes pappa om förlåt eller vad skulle ni gjort?