Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

bouncers

Postat av daniell den 29 December 2008, 03:14
13 kommentarer · 39 träffar
Hejsan,

Jag tillsammans med ett par polare har under en längre tid funderat på att starta upp ett BNC-företag som har som mål att leverera hög kvalité för ett inte allt för högt pris. Vi har ett par frågor som vi skulle vilja ha besvarade.

1. Använda sig utav BNC mjukvaran sBNC, rätt eller fel? (Alternativt psyBNC)

2. Rimligt att betala 10kr/1 BNC i en månad, tanken är då att tjänsten ska vara felfri och bra support ska vara ett faktum! Jag är medveten om att resten utav marknaden har priser på 3-5kr/månaden, men jag personligen tycker inte att 10kr skulle vara speciellt hemskt att betala så länge man får en tjänst som behagar kundens krav, vad tycker ni?

3. Hur ser marknaden ut? Finns det fortfarande intresse för BNC eller är vi ute 4 år försent?

4. Vilka betalningstjänster ska finnas? Med tanke på att det inte är några stora belopp det rör sig om borde kanske SMS-service räcka?

Tack på förhand, hoppas att ni besvarar alla frågor ärligt för att få en sådana pålitlig undersökning som möjligt.

Mvh Daniel

pris

19 personer har röstat

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..