Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ölen drogs inte på kortet?

Postat av slinedberg den 28 December 2008, 18:32
23 kommentarer · 105 träffar
Tja alla fb´s. Va på en krog i torsdags och slutade med att jag köpte lite för mycket än jag räknade med och räknade med att jag hade köpt för runt 300 kr. Men när jag skulle kolla på internet dagen efter stod det att inga pengar hade dragits.

Tänkte att dom kanske inte hade uppdaterat på internet än så drog till en bankomat och kollade men även där stod det samma sak.
Då påpeka en polare till mig att ibland kan det ta några dagar men att man fortfarande kan se hur mycket som har dragit genom att jämföra "Saldot" med "Disponibelt belopp" och att jag då skulle se att saldot va större än "Disponibelt belopp"

Men när jag kollade så är dessa siffror identiska.

Sen igår så gick jag ut igen med några polare och ännu en gång blev det lite mycket och lite snabbt räknat så skulle räkningen ligga på runt 4-500. Men när jag då ännu en gång kollade mitt saldo idag så stod det endast att jag köpt för 58 kr.

Ölen kostade 29 så just den kostnaden måste ha varit ett tillfälle när jag köpte två öl och det kommer jag även ihåg.

Så min fråga är om någon här har haft liknande erfarenhet?
Tror ni det kommer drar sen eller har något fel inträffat och jag kommer inte behöva betala?
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..