Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min Bror satte på bruden

Postat av HemmaFruN^.^ den 27 December 2008, 10:33
1 144 kommentarer · 1 711 träffar
KMR komma med EDITs dagligen så jag får skriva av mig!

Hej fb. Jo e jävligt ledsen idag. Igår såklart fredag o va på en fest, jag är 18 min lillebrorsa e 17 o vi e väldigt bra kompisar brukar dra på fester tillsammans ibland o har gemensamma polare. Iaf. Jag har vart tillsammans med en brud i typ 8 månader nu. Och allt har varit nice tills 1 vecka sen, då ja vet inte men hon förändrades på nåt sett. Hon brukar ju va hemma hos mig ibland o då e även min bror där o dom snackar o så har jag sett o kommer bra överens.

Även när jag kommit hem ibland och hon va hemma hos mig där vi skulle ses o km innan mig så såg ja hon o min bror sitta i soffan o snacka så men sen när ja kmr går vi in i mitt rum hur som helst.

Men sedan en vecka tillbaka verkar hon ha blivit lite dryg eller något. Allså mer dissande eller hur man ska säga. Inte lika rolig o prata med och typ alltid jag som får ringa, och ibland kan hon inte komma när jag säger förslag av olika "anledningar".

Hur som helst tänkte inte mer på de hon har väl mens eller vill vara lite ifred tänkte jag så jag chillade.

Hur som helst var det då en fest igår som båda jag o min bror skulle till. Vi kan kalla tjejen "Mimmi" min bror "jack".

Vi förberedde oss tidigt igår för första gången på en vecka så ringde hon till mig för en gångs skull o frågade om jag också skulle dit, då sa jag "ja" o de blev lite stelt o sen sa hon aja ses där då puss.

Ja o min bror förkrökar lite hemma jag hade nåra öl o han hade även en vodka som han söp ganska rejält på med tanke på att det var förkrök.

Så jag känner ju min bror väl och vet hans gränser och såg direkt efter 40min när vi skulle dra att han redan började bli lite lullig. O jag va hyffsat normal än så länge.

Vi gick förbi Mimmi o hämta henne o begav oss mot festen som också nåra klasskompisar skulle vara på.

När vi promenerade dit så märkte jag ännu en gång där att hon nästan bara pratade med Jack o va lite dissande mot mig så jag försökte ta egna initsiativ o ta henne i handen o säga nåt.

Men de vart en "stel hålla i hand" så att säga.

Ja forsätte sippa på min öl o börja känna att ja började bli lite påverkad smått o gott.

Väl framme var musiken redan i fullgång va där vid 8 nånting, många hade inte kommit än då det är långt att komma dit för vissa.

Aja vi satte oss i soffan o chilla lite o drog nåt mer att dricka, Då tog ja tag i Mimmi o börja typ strula lite, för jag kände bara för de. Då reste sig Jack o drog o hälsa på nån polare helt plötsligt.

Aja festen rullar på fler folk kommer musiken pumpas högre man känner sig mer berusad.

Nu börjar ja gå o hänge lite me mina klassm8s lite o mimmi går till sina tjejkompisar. Ugnefär en timme passerar och sedan börjar jag leta rätt på Mimmi igen så vi kan mysa lite, då jag inte kan stöta på nåra tjejer längre när man har flicka.

Jag hittar inte henne och börjar fråga runt lite, och kom fram till att jag inte hittar min Bror jack heller. Först täntke ja okej får väl leta rätt på dom. Men destu mer jag kollar huset destu mer får jag tanken , seriöst dom är väl inte tillsammans hoppas jag då dom båda e lite berusade och man vet inte vad.

Jag börjar få en klump i halsen o hjärtat pumpar hårdare, o får typ adrenalin kick så ja går ganska rakt o snabbt frammåt i huset, då jag även råkar stöta till en kille. Men ja skiter i de o forsätter leta då ja endast ville hitta dom. Men killen självklart påverkad måste ju jiddra o sa va fan hålleru på me, ja kände inte den killen då de fanns även nåra ja inte kände där. Men ja skiter i han o forsätter gå.

Han höll på o snacka med typ 3 polare när jag stötte till honom, och jag hör nu hur han börjar komma efter mig o säga "Eyh".

hans polare hänger på honom, o ja pallar verkligen inte ja tänkte inte på nåt annat än att hitta mimmi.

Så jag kände hur nån tog tag i min arm o vände mig. Då kommer tuffingen som e en p17 upp mot mitt ansikte o säger säg "förlåt" ja tänkte ja orkar inte me dagis saker så ja knuffar bara på honom hårt som fan o går mot honom o säger va fan vill du. Då börjar hans polare också aggra mot mig, och vi börjar hamna i typ bråk. Då märker även andra på festen det o mina klassm8s kommer o hjälper mig o försöker hålla undan alla. Aja tillslut inge mer me de. Killen fick typ gå för han kände inte så många där osv, en tjej såg även att de va han som börja.

O nu vid detta lag så va jag jävligt fucking förbannad allmänt. SÅ ja bara gick fram smällde upp dörr efter dörr tills jag kom till ett sovrum. O va fan ser jag där min bror som blir riden av Mimmi. Han ser mig direkt och typ kastar Mimmi iväg. Först är jag stel som fan, men de va som jag fruktat.

Ja skiter i allt då jag verkligen älskar Mimmi och går bara fram o tar tag i hans t-shirt , ja han hade den på sig, och drar fram han o typ börjar brotta ner honom.

Vi har typ bråkat lite hemma ibland även som mindre, och alltid jag som tagit honom. Så jag vet direkt att de inte är några problem för mig. Han börjar säga lägg av osv o sen försöker mimmi rycka irån mig.

Ja skriker som fan på honom o sen får jag nån fet ångest helt plötsligt och vill nästan bara gråta så ja drar där ifrån snabbt som fan med mimmi i hälarna.

Hon säger nåt men jag säger bara "DRA hora!"

Jag e på vägen hem då hon ringer då får jag typ damp o slängde bara mobilen rakt på marken så den typ pajja. Fick en stor spricka mitt i skärmen.

Sen kom jag hem har typ inte kunnat sova nåt så jag är fortfarande vaken sen igår.

Min "bror" sov väl antagligen över hos nån för han har inte kommit hem en..

Så nu undrar jag what to do? Jag menar jag o Jack lever endå i samma hus o kan inte direkt ignorera varandra men när ja ser honom ska ja ha en fet förklaring o typ slå ner honom o sen dumpa Mimmmi ja skiter it nu han e min fiende 4 life.

EDIT1: Tjatja. Jo kl e nu halv 6. Har vart hemma hela dagen i sängen, om jag reser mig blir ja typ bara snurrig. Hur som helst så har jag fortfarande inte sett eller hört från Jack. Eller mimmi..då mobilen fick sig en omgång.

Jag har läst lite om vad ni svarat och hmm ja har funderat länge nu o tror de blir en perm /ignore på jacky. Mimmi dumpar jag givetvist så som nån skrev, hennes känslor va inte tillräckligt starka så att hon hade samvete att sätta på min bror.

Men hon kanske blanda ihop oss...vi e iof ganska lika . nemen seriöst jag ska iaf ha en riktig förklaring hursom helst. har lugnat mig nu o ska ta 1 steg itaget. Ja kmr dumpa henne iaf o nu ska ja försöka söka upp henne så ja får en förklaring sen byby.

Kmr med edit senare Ikväll.

#131 den slakna ganska snabbt kan jag säga.

EDIT2: Tja igen. Snackade med Mimmi på msn igår kväll typ hela kvällen. Eller de va mest hon som skrev jag skrev mest "mm" osv. Hur som helst hon sa självklart som jag trodde "asså jag va full som fan o fatta ingenting" Jag visste ju ändå att ja skulle dumpa henne så jag svarade bara "mm, k " osv.

Hursom helst efter lite förklaring så började hon bortförklara sig på Jack. Hon sa att han va på henne hela kvällen, och att hon försökte göra motstånd o gå där ifrån men han höll kvar henne.

Då sa jag "så du kallar min bror våldtäktsman??" Då sa hon typ "nej asså inte direkt våldtäkt men ja visa att ja inte ville men han höll fasst mig."

ja bah: "HAN E VÅLDTÄKTSMAN!" nämen. jag svarade faktist "det såg inte ut som du vart så raped när du satt på honom med entusiasm. Då från ridande ställning lätt kan ta dig ifrån honom om du nu ville de. o han hade knappt händerna på dig.

Då vart hon lite tyst, sen sa ja iaf "aja herrå, föresten du har inte Sophie hemma?" (hennes syrra)

Sen blocka jag henne. Typ 5 minuter senare ringde hemtelefonen o ja såg på telefonen att de va hon. Då svarade jag direkt "Jack är tyvärr inte hemma, han är o sätter på en annan hora " så la jag på.

Men för att vara helt säker på att han inte våldtog henne vilket jag visste att de inte va men ändå. Så ville jag ha en förklaring från Jack.

Han kom ca. 2 timmar efter ja snackat me Mimmi. Självklart va ja på mitt rum o hörde han komma in, men ja försökte köra lite ignore style. Men jag kände hur ilskan kokade. Ja sa för mig själv om han inte tar eget initsiativ o kommer till mitt rum o får ut sig nånting iaf. Vadsomhelst bara han kommer. "jag va kåt" "Ja va full" sry" vad som helst. annars går ja fan dit o slår honom seriöst.

Men tur för honom så kom han nästan direkt in till mig. Han fick inte ut nåt att säga, han sökte verkligen ord. Så eftersom vi har ändå ganska bra relation o har läst lite av kommentarerna angående förlåta honom, och han många gånger hjälpt mig, och att jag lugnat ner mig o tänker skita i allt så sa jag. "Va hon skön?"

Då börja vi typ båda garva som fan. Men sen va ja tvungen att bli seriös. Visst nu fick jag se vilken slyna mitt X var. Men jag ska fortfarande ha en förklaring från honom.

han sa att han hade varit kär i henne i en längre period och att dom pratat i kanske 1 månad. Och att hon stötte på honom ända sen dess. Så sen i samband med fest+alkohol så blev de som de blev och jag är väldigt ledsen.

Han forsatte: "men en sak till måste du veta". " Jag hade tagit .E. också" (ecstacy). Jag e skit ledsen och ångrar allt. Sen började han typ gråta.

Då gick ja fram o typ krama honom för hans hälsa e fan viktigare än nån sopbrud. De va ju ändå Mimmis fel i denna sits. Men ja sa du får lova mig att aldrig mer ta nåt liknande Jacky.

Sen typ lira vi lite tv spel o försökte glömma.

EDit #3: Kan ju säga att jag e helt seriös när ja säger att ja ska försöka sätta på Sophie. Ojojoj vilket helvete Mimmi kmr få. Sophie e fan fett trevlig o snygg. men hon e 16 dock men de går väl ändå.

EDIT#4: Jo de var ett tag sen detta hände, hm ska se vart jag ska börja nånstans. Efter detta så blev jag o min bror vänner iaf..ett tag. Mimmi forsatte ringa och hålla och verkligen bad om förlåtelse tills hon förstod efter 72ndra gången jag kallade henne hora att det var slut.

Nåväl smart som man var så bihöll jag kontakten med Sophie :) Eftersom jag och emma var tillsammans 8månader så kände jag henne ganska bra och hon var söt osv. Jag antog väl att hon inte visste exakt vad som hade hänt mellan mig och mimmi då dom inte har en sådan relation att hon kan berätta för sin syster att hon satte på sin killes brorsa.

Men att det var över visste hon.

Jag började glömma och komma över Mimmi mer och mer samtidigt som jag pratade mer och mer med Sophie och det kändes sjukt bra på nåt sett att jag höll på med henne. Det kanske var nån hämnd känsla jag fick. Vi pratade mestadels på msn men jag hade även hennes nummer då jag kom bra överens med henne när ja va tsmns med Mimmi, även hennes föräldrar var trevliga så jag hade även deras...(dont get me wrong:P)

Hur som helst, började jag med min internet flörtning mot sophie och eftersom vad jag vet så hade hon ingen kille så körde ja på som fan ända tills hon 3 veckor senare skulle resa till spanien 2 veckor.

när hon kom tillbaka så var hon inte lika på längre, då frågade jag var som hänt lr om de va nånting, då sa hon att hon fick veta vad Mimmi hade gjort mot mig och att de va jävligt dumt av henne.

Sen tror jag hon förstod lite att jag flörtade med henne på msn och avstod lite då det kanske inte är så bra att hålla på med sin systers X...Vilket verkar som om hon är lite vettigare än vissa i hennes familj... hon antog kanske med att jag av nån sjuk anledning Om ja nu skulle hålla på me henne att ja skulle göra de bara för o hämnas.

Då fick jag med ångest och såg vilken sjukt trevlig och trogen tjej det verkar vara så jag lämnade de där med flörtandet för att inte göra henne illa.

Så helt plötligt när jag slutade med flörtar stylen så började vi prata helt normalt som kompisar och hade långa diskutioner och de där med hämnden försvann ur min skalle. Hon var en fantastisk tjej Sophie fick jag reda på.

Hon var smart söt trevlig och de dåliga sidor hennes syrra hade var Sophies bästa sidor.

Jag började nästan bli kär i henne, just när jag inte ville. Vi forsatte hålla kontakten även ilskan mot Mimmi började svalna medan tiden passerade.

Så sedan frågade jag även hur det står till med Mimmi. Då sa hon att det inte var så bra med henne att hon nästan aldrig går till skolan mer hon har börjat röka o bete sig lite deprimerande.

Jag blev sjukt lessen över det med och sen sa Sophie att hon ville träffas o prata lite för hon själv mådde dåligt när hon såg sin syster i de skicket då hon såg att jag var en ganska trevlig och seriös kille som man kan snacka med.

Närmsta lördagen träffades vi o fikade och pratade från allt mellan himmel och jord och hade även kul då hon är en rolig person med trots hennes psykiska skick. Jag vet inte vad men de var nåt speciellt med den tjejen och ja sket i allt annat med Mimmi och att ja skulle hämnas osv jag blev verkligen KÄR.

jag visste ju inte vad hon kände för mig men jag förväntade mig inget tillbaka med tanke på allt. Jag såg ändå glimten i hennes ögon och hon ville träffa mig igen men jag blev ändå tveksam för nu hände de på riktigt de som ja förut ville ha så självklart och jag blev lite osäker.

Men ja gav de en till chans för att se vad som skulle hända och vi träffades igen. Men denna gången så började vi kyssas :s

Jag berättar mer detaljerna och allt i nästa edit kan inte dra en edit om vad som hänt senaste 6 månaderna på en kväll :) aja hoppas ni forsätter läsa och ja uppskattar era kommentarer

peace

1 144 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 144 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..