Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

blev på kommen... på min födelsedag :S

Postat av sötpojke den 26 December 2008, 13:17
61 kommentarer · 1 167 träffar
hej kära användare

idag hände mig något otroligt pinsamt :S

allt började då ja vaknade på morgonen, på min födelsedag. familjen skulle dra till stan tidigt på morgonen så jag klev upp och satte mig framför datorn. Med morgonstånd och allt började ja surfa på lite porr och blev väldigt kåt. Utan att tänka på några som helst konsekvenser började jag dra i den o onanera. Helt plötsligt mitt i runkakten öppnas dörren och man hör sjungande röster. "Ja må han leva!", jag blev 15 år idag och när dom kommer in sitter jag och onanerar :S mamma får en chock o tappar brickan med småkakor o juice. jag blev så skrajj o upprörd att jag skickade ut allt ur rummet o slängde igen dörren. Stora rörande bilder på tjejers könsorgan var på FULLBILD på skärmen.

Nu har jag suttit på mitt rum sen kl 10 med låst dörr o vet inte vad jag skall ta mig till :S tänk om dom blir skitsura?

funderade på att klättra ut ur rutan men jag bor på övervåningen :/

SNÄLLA hjälp mig!! BARA SERIÖSA SVAR. vad kan jag göra?

alla som kmr skriva "det e normalt att runka, dom kan väl inte bli sura?": det e inte så lätt, tänk er in i min situation :S tror inte dirket ni hade tänkt så :/
Föregående tråd
Nästa tråd

61 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 61 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..