Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hammarmannen

Postat av Gamblarn den 26 December 2008, 01:32
7 kommentarer · 179 träffar
Här sitter jag nu på fragbite och ska berätta en ganska läskig men helt sann historia. Det var för ungefär två veckor sedan då jag och en kompis var ute på promenad runt kvarteret. Vi hade gått runt ganska länge, köpt lite godis på willys och sånt där.

Efter ungefär en timme så bestämde vi oss för att vi skulle börja gå hemåt så då föreslog jag en genväg vilket innebar att vi skulle svänga vid en korsning. Finns inga ytterligare detaljer att redogöra för om genvägen, så ni får nöja er med det. I alla fall, när vi hade svängt vid korsningen så kollade jag bakåt av nån anledning och såg en man svänga bakom oss ungefär samtidigt, inget jag brydde mig om just då. Så vi fortsatte gå precis som vanligt i kanske 10-20 sekunder utan att bry sig om honom, men så kände jag och min vän att han började komma närmare och närmare. Min vän kollade bakåt och såg att han höll någonting i handen och viskade det till mig. Jag vände mig om lite diskret och såg det jag också.

När han hade kommit lite närmare och så såg min vän att det var en hammare! Ja, det var en jävla hammare! Klockan var kanske runt tolvslaget, så man kan ju undra vad en man med en hammare gick runt med mitt i natten, inte fan skulle han snickra i alla fall!

Nåja, det dröjde inte länge försen han var precis bakom oss, det dröjde inte heller länge tills jag kände det fruktansvärda....
Jag kände hur hammaren träffade mig i vänster axel, hammaren slog av ledkulan i axeln och armen lossnade från min kropp och föll ner till marken. Jag skrek av smärta, min kära vän vände sig snabbt om och sparkade mot hammaren i hopp om att få bort hammaren, men istället för att få bort hammaren så sparkade min vän hammaren rakt i ansiktet på mannen så hammaren spräckte pannbenet och piercade hans hjärna. Men mannen behövde inte sin hjärna, han agerade på ren instinkt... han gick rampage...

Han slet ut hammaren!! Högg som, ja, jag vet inte vad! Han träffade min vän i halsen och hans huvud flög av, men min vän fortsatte att slåss, för om vi inte fortsatte att försvara oss skulle vi dö! När jag såg att min väns huvud hade flugit av så gick jag också rampage, jag slet sloss hammaren från mannen, kastade iväg hammaren och hittade en burk med råttgift på marken och sprayade råttgift i ögonen på mannen. Han kunde nu inte se något, så både jag och min huvudlöse men tappra vän gick nu rampage och lyckades döda mannen. Men vi båda förblödde till döds och nu skriver jag denna tråd, även fast jag är död.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..