Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Återskapning av raderade filer

Postat av greger123 den 1 December 2004, 19:25
12 kommentarer · 163 träffar
Jag har nog gjort den största tabben i mitt liv, jag lyckades nämligen radera hela min tentamen som jag hade sparat på skolans dator idag.

Jag var inloggad på mitt konto när jag av misstag raderade arbetet. Jag tog just då ganska lätt på det då jag tänkte att jag bara kunde gå in på papperskorgen och återställa det.

Men till min panikslagna förvåning visade det sig att skolans datorer, av nån konstig anledning, inte skickar raderade filer till papperskorgen utan raderar allt direkt.

Efter att chocken lagt sig lite började jag googla lite efter program som kunde återställa filen. Jag fann faktiskt ett antal program men efter diverse sökningar visade det sig att datorn inte hittade några raderade filer (???) .

Nu till min fråga; Kan det vara så att jag måste in på serverdatorn för att återställa filen lr e filen helt enkelt borta?

* "återskapning av raderade filer" ska det såklart stå som topic
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..