Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

internetproblem. segar och laggspikes

Postat av LLGE den 24 December 2008, 12:38
1 kommentarer · 72 träffar
skulle behöva hjälp av er här på fb eftersom jag har haft problem med internet nu i över en vecka och finns någon här som kan hjälpa till förhoppningsvis.

Förutom att det tar över 30 sekunder och gå in på google eller annan webbsida (brukar vanligtvis bara gå på 2-3 sekunder max) så får jag laggspikes konstant i CS. händer ca var 10 sekund.

har telia 24mbit och startat om router och modem varje dag flera gånger för att se om de hjälper men har varit utan resultat.

har frågat kompisar som bor i samma kvarter och en bit ifrån som har telia om de haft några problem men det har de inte.

Och jag håller på med det testet på bredbandskollen.se för att se om man kunde hitta ngt fel där. och när den testar hastighet för att Skicka data så stog det på 0% i 28 min som sedan resulterade i en vit sida utan resultat från ngn del av testet.

ngn som haft liknande problem eller åtminstonde kan svara på vad problemet är? har samma problem med de andra datorerna i huset och har stängt av det trådlösa i routern så ingen som har hackat sig in på det iaf.

tacksam för hjälp och trevliga svar denna julafton ;)
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..