Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Failade grovt igen...

Postat av Croweats den 23 December 2008, 23:02
70 kommentarer · 167 träffar
Okej FBare, nu är det så att jag sitter i skiten....
Jag hade blivit plågad av mina bröder ett flertal dagar i rad och tillslut fick jag damp, dom övertalade nämligen min mamma att min dator skulle flyttas eftersom dom påstod att jag satt uppe för sent, även om detta nu var sant så tycker jag inte dom ska lägga sig i eftersom det inte spelar dem nån roll, iallafall, så jag fick dampet jag började slåss som en galning, jag verkligen hatade mina bröder just i den stunden (de är 18 och 20, jag är 16).
En av dem höll mig upptagen om man säger så, vi slogs och jag slog väl ungefär honom lika mycket som han slog mej, men min vidriga andra bror tog datorn och flyttade den till sitt rum.
Som min familj redan vet så har jag väldigt svårt med att kontrollera min ilska och jag har slagit sönder otroligt mycket saker medans jag varit i bråk med dem, av nån anledning får alltid JAG skulden men iallafall, jag har slagit sönder en spislucka, ett par väggar, tavlor och liknande.
Nu när dem hade flyttat datorn så stod vi i hallen och jag var riktigt våldsam men 2 mot 1, det var ett tufft läge men jag flög på min spinkiga 18åring som jag är starkare och väger mer än i hopp om att skada honom för att sen ta itu med min 20åriga starkare bror.
Självklart flög dem båda på mej, jag blev nerslängd och fick sparkar av mina bröder, jag satt på golvet och alla 3 hade tagit emot en del slag och sparkar, jag hade givit upp.
Satt ner på golvet då helt plötsligt min 18åriga bror sparkade mej i rev benen så jag tappade andan, jag låg på golvet vrålande medans min bror hoppade över mej och sprang till sitt rum och låste dörren.
Efter att jag fått tillbaks luften i lungorna så blev jag helt vild, lite sådär som jag ofta blir när jag helt tappar kontrollen, jag sprang till köket tog 2 knivar en var nog en brödkniv, tänkte ju inte använda dem men jag visste inte riktigt vad jag tänkte, sprang mot min brors rum och sparkade en hård spark på min brors dörr så den gick sönder (detta var den 8:nde dörren jag gjort sönder)
jag blev chockad och gick tillbaks till köket la tillbaks knivarna och gick till sängen där jag låg och hyperventilerade ett tag och bara hoppades att det skulle vara glömt när jag kommit ut ur mitt rum.
Detta var inte fallet, vi slogs inte mer men de beslöt att jag skulle betala 700-800 kr för dörren, pengar jag faktiskt inte har, dessa pengar kommer tas direkt jag får mitt första studiebidrag i januari.
Jag hoppas inte att ni tror att detta var en myt och jag tror att ni kommer tycka att den var någorlunda underhållande men min fråga till er är: Vad tycker ni jag ska göra för att hämnas på bröderna?
Vad ska jag göra för att gottgöra mamma för dörren som hon hade betalt för utan att faktiskt behöva betala den själv?
Och till det sista, min 20:åriga bror slog sönder mina högtalare och mina hörlurar i tron om att jag hade slagit sönder hans bärbara dator (lång historia) men det hade jag inte.
hörlurarna var icemat hörlurar för 450 kr och han anser att han bara ska betala 350 kr för dem för att dom var lite slitna redan(haft dem i ett år eller 2), han slog även sönder mina högtalare, dem var gamla och usla men fortfarande högtalare som jag ville lyssna på film med, vad ska jag kräva av min bror?
Som diskussion, blir föräldrar och bröder etc. djävligare vid jul?

blir föräldrar och bröder etc. djävligare vid jul?

133 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

70 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 70 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..