1
jobbig tjej
Postat av elgrovsvart den 23 December 2008, 19:34
23 kommentarer · 40 träffar
tjena, förra veckan började jag i en ny gymasnie klass, och dirr så var det nån tjej som började stalka mig hela jävla tiden
alltså när jag skämtar med nån så börjar hon också skratta åt det jag bara WTF, så i korridorerna så följer hon efter mig och kollar på mej 24/7 alltså äkta stalker :S
i Lördags så addade hon mig på msn och började prata om allt möjligt i världen, sen helt plötsligt kom hon in på ifall jag skulle göra henne MED BARN, men jag sa "vadå, kondom finns ju" "och dagen efter piller i värsta fall"
då började hon snacka om hur vi skulle göra, ifall vi skulle behålla barnet eller ifall vi skulle göra abort osv, vad fan är det för frågor?
Jag e förövrigt 17, hon 16.
Så fragbite, HJÄLP MIG, hon verkar ju snäll och så men vafan händer seriöst.
*Ska tjejer vara så? alltså "PÅ" hela tiden om ni fattar
*vad hade ni gjort i min sits?
Tack på förhud :)
GOD JUL
alltså när jag skämtar med nån så börjar hon också skratta åt det jag bara WTF, så i korridorerna så följer hon efter mig och kollar på mej 24/7 alltså äkta stalker :S
i Lördags så addade hon mig på msn och började prata om allt möjligt i världen, sen helt plötsligt kom hon in på ifall jag skulle göra henne MED BARN, men jag sa "vadå, kondom finns ju" "och dagen efter piller i värsta fall"
då började hon snacka om hur vi skulle göra, ifall vi skulle behålla barnet eller ifall vi skulle göra abort osv, vad fan är det för frågor?
Jag e förövrigt 17, hon 16.
Så fragbite, HJÄLP MIG, hon verkar ju snäll och så men vafan händer seriöst.
*Ska tjejer vara så? alltså "PÅ" hela tiden om ni fattar
*vad hade ni gjort i min sits?
Tack på förhud :)
GOD JUL
Nyår?
70 personer har röstat