Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sårade min vän - Hur får jag förlåtelse?

Postat av Albahuga den 23 December 2008, 13:53
18 kommentarer · 3 232 träffar
Jag har nu ett par dagar gått runt med väldigt mycket ångest efter vad jag gjorde mot min tjejkompis som jag dessutom har väldigt starka känslor för.

Jag kontaktade hennes ex över msn som tydligen hade varit väldigt elak mot henne, fast det visste inte jag. Jag ville veta varför deras relation slutade för att lättare förstå mig på min kompis, men det var ett väldigt idiotiskt sätt att gå till väga och jag ångrade mig djupt och skämdes jättemycket direkt efter jag avslutat konversationen.

Jag berättade allt jag hade gjort och sagt och hur ledsen jag var, hur mycket jag skämdes och vilken ångest jag hade för händelsen, men hon vill inte prata med mig längre och säger saker som t.ex. "Jag kommer aldrig i hela mitt liv kunna lita på någon igen"
Tillägg också att jag är jättekär i tjejen och att hon vet om det men den är inte besvarad fast vi är vänner ändå.

Min fråga till er är nu hur ska jag få henne att lita på mig igen? Hur ska jag kunna bevisa att jag är ledsen? För något jag lärt mig efter alla år är att en förlåtelse med ord sällan räcker, ska jag köpa 20 röda rosor, en chokladask och falla ner på knä inför henne eller? Jag tror ni fattar vinkeln.

Vi ska ha nyårsfest ihop med våra gemensamma vänner. Jag tänkte ta det tillfället att visa hur ledsen jag är, men jag vet inte hur och därför gjorde jag tråden.
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..