1
Gjorde slut, samma vänskapskrest
Postat av namco den 23 December 2008, 11:53
39 kommentarer · 152 träffar
Min före detta flickvän gjorde slut för drygt en vecka sedan, men det är inte det som är mitt egentliga problem. Vi har nämligen samma vänskapskrets vilket gör det hela lite besvärligare. Har nämligen, FÖR STUNDEN, ingen lust att träffa henne, men vill fortfarande kunna umgås med våra gemensamma vänner.
På Juldagen skall/skulle vi alla gå ut tillsammans på korgen. Förfesten blir hos en tjejkompis till henne, alla våra vänner kommer vara där och även fd flickvännen.
Vad hade ni gjort? Gått dit och inte brytt sig att hon var där? Eller kanske mött upp de andra i stan och bara bangat förfesta med dem, menar clubben vi skall till är ju större än lägenheten.
Är inte deppartypen så vill gärna gå ut och ha kul med mina vänner, men helst utan henne.
Kom gärna med några egna förslag!
stavfelen får ni gratis om de existerar
Tack i alla fall för era förslag ,vissa givande somliga inte. Tack!
Kommer kanske med en edit efter juldagen så får vi se hur det gick med utgången.
På Juldagen skall/skulle vi alla gå ut tillsammans på korgen. Förfesten blir hos en tjejkompis till henne, alla våra vänner kommer vara där och även fd flickvännen.
Vad hade ni gjort? Gått dit och inte brytt sig att hon var där? Eller kanske mött upp de andra i stan och bara bangat förfesta med dem, menar clubben vi skall till är ju större än lägenheten.
Är inte deppartypen så vill gärna gå ut och ha kul med mina vänner, men helst utan henne.
Kom gärna med några egna förslag!
stavfelen får ni gratis om de existerar
Tack i alla fall för era förslag ,vissa givande somliga inte. Tack!
Kommer kanske med en edit efter juldagen så får vi se hur det gick med utgången.