1
Tror du på Tomten?
Postat av militaern den 23 December 2008, 00:49
24 kommentarer · 63 träffar
Det gör inte jag iaf. Jag menar, det där är bara en massa myteri och skit. Folk säger att han är en gammal gubbe som bor uppe på Nordpolen med alla dessa jävla nissar. Men det har varit massvis med expiditioner på nordpolen, men inte fan har dom hittat någon jävla jultomte!
Sen säger folk att han brukar flyga runt i en släde med sina jävla renar och dela ut julklappar till alla barn. Men det finns ingen logik i det hela. Jag menar, hur ska han hinna allt det där på en jävla natt?
Sen kan jag ge mig fan på att det egentligen är min morfar som är jultomte, jag menar, han är ju fan alltid ute och köper tidningen, just när tomten kommer och så har det varit varenda jävla jul. Sen är tomten skrämmande lik min morfar också, ser ni någon koppling?
Så nej, jag tror inte på tomten. Han finns inte, fatta! Det går bara inte ihop.
Eller har jag fel? Finns tomten eller är han bara en myt?
Sen säger folk att han brukar flyga runt i en släde med sina jävla renar och dela ut julklappar till alla barn. Men det finns ingen logik i det hela. Jag menar, hur ska han hinna allt det där på en jävla natt?
Sen kan jag ge mig fan på att det egentligen är min morfar som är jultomte, jag menar, han är ju fan alltid ute och köper tidningen, just när tomten kommer och så har det varit varenda jävla jul. Sen är tomten skrämmande lik min morfar också, ser ni någon koppling?
Så nej, jag tror inte på tomten. Han finns inte, fatta! Det går bara inte ihop.
Eller har jag fel? Finns tomten eller är han bara en myt?
Tror du på Tomten?
36 personer har röstat