Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejen slog mig :S

Postat av pjint den 23 December 2008, 00:32
127 kommentarer · 216 träffar
Blev mycket text så om ni inte är intresserade så skit i att läsa!

Vill bara börja med att säga att min flickvän aldrig varit våldsam eller något under vårat snart ett år långa förhållande(ett år den 26december och det nu blir så :S). Men hon är väldigt svartsjuk vilket kan vara enormt jobbigt men skönt på något sett endå jag vet ju att hon tycker om mig då!

Vill inte ge ut några namn så min flickvän kan vi kalla Anna. Och alla andra namn är också på hittade.

”Lite” bakgrund till det hela!

Det hela började med att mitt X ringde mig för en ungefär två veckor sedan på fredagskvällen full och sa att hon ångrade att hon gjorde slut med mig och att hon har känslor kvar för mig. Det första jag tänkte var typ ”ö….. Du gjorde ju slut med mig, nu får du leva med ditt beslut jag har en ny flickvän om du inte visste” Mitt X grät och sa att det var hennes livs misstag. Jag ville ju inget annat en att lägga på. Och vid det här laget hade Anna vaknat och satt och lyssnade. Hon vart ju lagom förbannad på mig(?) Vad hade jag gjort? Sen la jag på och stängde av min mobil. Somna om osv.…..

Sen började jag få massor av sms från mitt X. hon skrev att hon inte kan glömma bort mig och att hon skulle göra vad som hälst för att få mig tillbaka. Mitt X såg ju en del sms pga att hon lånar min mobil när hon är hos mig för att hennes är trasig(har köpt en ny till henne i julklapp)

Så hon tog emot en del sms för hon trodde dom var till henne. Hon vart återigen förbannad på mig.

Sen kom helgen ensam hemma med Anna. Mitt X kommer hem till mig och plingar på jag öppnar dörren och hon typ ”springer in” skit full och pratar med mig. Anna kommer typ springandes ner för trappan, O..o… Det här kommer inte gå bra tänkte jag. Så jag ”lyfte” ut mitt X och sen fick jag lugna ner Anna som sa att hon skulle döda mitt X. Samma kväll ringer hon många gånger till slut stänger jag av mobilen då börjar hon ringa hem till mig så vi bestämmer oss för att dra till min polare.

Nu till helgen då allt spårade ur. Jag var ensam hemma så på onsdagen så bestämde jag mig för att jag skulle ha ”invite” fest på söndag. Så på fredagen är vi en sisådär 30pers. Min polare hade en brud på gång så han frågade ifall hon och hennes kompis kunde hänga på visst svarade jag och tänkte inte på vem det kunde vara. Sen kommer söndags kvällen allting rullar på dricker lite öl spelar INFINITY

127 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 127 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..