Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dessa PATETISKA antirasister

Postat av Polisen_Kalle den 22 December 2008, 23:21
468 kommentarer · 464 träffar
Vill börja med att skriva att jag INTE är nazist eller rasist.

Efter det att jag varit och demonstrerat i Salem mot det svenskfientliga våldet så har jag börjat bli trakaserad. Har fått hotfulla sms till min mobil "dö nazi svin - AFA" och en massa såna saker. Fick ett emil där en kille skrev att han hade mig på bild med personer ifrån svenska motståndsrörelsen och att han skulle skicka dem till AFA.

Ok jag är nationalist och älskar mitt fosterland men betyder det att man hatar andra raser? NEJ! Jag ska väl få tycka vad jag vill och ha vilka kläder jag vill (bombarjacka och kängor med stålhättor och rakad skalle) utan att bli trackaserad?

Sen i fredags efter vår skolavslutning så kommer det 6 pers, ungefär lika gamla som jag (15 år) och en går fram och börjar tjaffsa:

Han - Öhh du gillar du Hitler?

Jag - Va?

Han - GILLAR DU HITLER SA JAG

Jag - Öhh nä

Han - Jo du gillar Hitler! Varför gör du det?

Jag - Men jag gillar honom inte sa jag.

Han - Jävla nazist du gillar Hitler! Vi i AFA ska spöa dig och dina kompisar! Passa dig jävligt noga och gå inte utanför dörren!.

Skulle jag ha hanterat situationnen annorlunda? Är det rätt gjort av dem? Ska vi ha åsiktsfrihet i Sverige? Är det rätt att vara för militärdiktatur som afa och vänstern är?
Föregående tråd
Nästa tråd

468 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 468 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..