Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag har 10 heineken 6 smirnoff ice, 5 bacardi breezer och en bacardi grand melon<3. Stryker du heineken så har du en rätt fin lineup ifall du inte dricker öl (:
#37 Ja den är riktigt mumsig faktiskt :)
Den har ett par andra vänner brevid också som är lite mer välfyllda (bland annat en ganska rolig japanare), får se om det blir ytterligare tillökning till julafton.
#41 jag sitter just nu med en Laphroaig, en islay. den är sådär. men den är känd för att antingen hatar man den, eller älskar den, man jag kan inte sätta fingret på vilket faktiskt, den är lite väl torvig för mig. ardbeg är mer "starkare" tycker jag. mycket behagligare smak. förövrigt, japanaren, kan inte möjligtvis vara "blueblood" kanske? :)
#41 Har faktiskt inte lyckats komma över att smaka på den än, men det kommer!
Beror lite på vad man känner för faktiskt, ibland kan jag bara vara sugen på något lite lenare och mer balanserad och då brukar det bli en Glenlivet flaska som luftas lite.
Nej det är faktiskt en Nikka Yoichi, har inte druckigt tillräckligt för att kunna utvärdera den ordentligt än, men den har varit helt okej, men inte sådär överväldigande i smaken.
Har en ganska speciell smak med en rökig touch, svårt att beskriva.
#55 Låter som en bra plan :)
Det är alltid roligt och ha lite olika på hyllan att varriera sig med. samt att det inte dunstar lika snabbt ur samma flaska då!
1-2 st 7,2an(halvliter) till maten (fläskfile, Klyftpotatis och beaneisås)
Grogga fram tills klockan halv 12.
Drar sin champagneflaska sin flickvän och sina polare å drar ut å dricker upp den (tillsammans med en cigarr)
efter det drar jag upp 1 sista 7,2a och göttar mig med den tills småtimmarna
#24 aaa nice. det ska min FLICKVÄN också dricka :) Manligt
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Stark öl och Champange :pPpp
Att borsta tänderna varenda morgon & kväll !
skitunge
Har redan allt på G, gäller bara att slita tummen ur arslet och ta tag i det någon gång.
Nyårslöfte att sluta snusa och röka
OnT: Mitt nyårslöfte får bli att börja gymma igen!
gott, gott
Tipps:
https://addons.mozilla.org/sv- SE/firefox/browse/type:3
(inget illa menat)
Och så ett ostron varje gång jag klarar 550 kg bänkpress med en hand, så blir väl ett tusental ostron också.
OnT: Blir de några bira & champagne vid 12slaget
äh, varför ha nyårslöften ((:
Den har ett par andra vänner brevid också som är lite mer välfyllda (bland annat en ganska rolig japanare), får se om det blir ytterligare tillökning till julafton.
Beror lite på vad man känner för faktiskt, ibland kan jag bara vara sugen på något lite lenare och mer balanserad och då brukar det bli en Glenlivet flaska som luftas lite.
Nej det är faktiskt en Nikka Yoichi, har inte druckigt tillräckligt för att kunna utvärdera den ordentligt än, men den har varit helt okej, men inte sådär överväldigande i smaken.
Har en ganska speciell smak med en rökig touch, svårt att beskriva.
Cube
Xide
Smirnoff ice
Red Russian
Nyårslöfte: dra ner på alkholen
Det är alltid roligt och ha lite olika på hyllan att varriera sig med. samt att det inte dunstar lika snabbt ur samma flaska då!
1-2 st 7,2an(halvliter) till maten (fläskfile, Klyftpotatis och beaneisås)
Grogga fram tills klockan halv 12.
Drar sin champagneflaska sin flickvän och sina polare å drar ut å dricker upp den (tillsammans med en cigarr)
efter det drar jag upp 1 sista 7,2a och göttar mig med den tills småtimmarna
#24 aaa nice. det ska min FLICKVÄN också dricka :) Manligt