Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Carl Lamm ( IT )

Postat av hajper den 22 December 2008, 18:15
11 kommentarer · 141 träffar
Beställde komponenter till en dator, alltså allting. En helt ny dator i delar av Carl Lamm via Dustin. Började med att det strulade i beställningar och massor blev fel. Cirka 3 veckor efter min beställning ringer jag upp Carl Lamm då har det legat på deras lager hela tiden och dom har bara " glömt " att skicka ut det.

När jag väll får och sätter ihop grejorna så funkar inte grafikkortet, testar med annat och får igång allt och det funkar.
Så jag skickar in det och nu har det gått 2 månader.

Ringt och dom påstår att dom "överlägger" om dom ska skicka ner det till Asus i Tyskland eller skicka ett nytt.

Tycker det är konstigt att det ska ta 2 månader och bara prata med dom. Känns som mina grejor står och samlar damm på Carl Lamm för dom är för lata för att kolla upp det.

Dom lovade mig det innan jul och se vart jag är nu?
Ringde även idag och då skulle han som jag alltid pratat med ringa upp mig idag och säga hur det låg till och vart det var.

Och till min förvåning så har han ännu inte ringt, finns det något man kan göra för att försöka påskynda det förutom att tjata?

Får dom hålla på och bolla såhär eller kan jag reklamera allting eller dylikt?

Är bara så jävla förbannad nu, och självklart har jag inget grafikkort som jag kan använda provesoriskt.

Och allting gick på 14'k så inget dåligt skit, vill gärna börja använda allting medans det håller någorlunda klass.
Föregående tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..