Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Den officiella Nyårstråden

Postat av EluZion den 22 December 2008, 12:05
16 kommentarer · 137 träffar
Hur ser ditt nyårsfirande ut? Blir det att bada i champagne på stureplan eller annan glamorös plats, dricka hb i en lada i skogen, randomiserat svineri men mycket tjafs och bråk eller mys hemma med familjen för att du inte "pallar" dra på fest?

För mig blir det middag med grabbarna. Som innehåller tal, ett återberättande av året som gått dvs. påmina alla om deras smått historiska felsteg och lite spex. Sen bär det av till festernas fest (eller inte) men iaf. Festen kommer att innehålla följande: Jag, iklädd svarta chinos en blåvit randig skjorta över det en clubblazer och ett par svarta loafers utöver det så är det väl grabbarna, och charmant sällskap i form av galanta damer och kanske lite för mycket skumpa.

Musiken är ännu inte ordnad har ni några bra partyplaylists så lägg gärna upp dem.

Jag vet att tråden är lite overkill men sitter just nu på ett tåg hem till sthlm så vad gör man.

Som sagt hur ser erat nyår ut?, använd gärna samma mall/berättande form som jag

#3 okej låt mig skämma ut mig, vad ska du göra på nyår som inte är lika genant?

#10 Tycker det blir så sjukt formellt med kostym man kan väl vara snyggt klädd utan att behöva klä sig som om det vore begravning?

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..