Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kraftigt brutalt virus!

Postat av GODSPIRIT den 21 December 2008, 23:41
43 kommentarer · 49 träffar
Nuså!
Jag laddade ner farcry 2 och tänkte lattja lite med det som en liten avlastning ifrån Cs.
Hur som helst så fick jag ner hela farcry 2, men som vanligt när jag fick spelet nerladdat så blir det som vanligt problem när de gäller mig.

Såklart så var jag tvungen att ha en cd key , eller serial som det heter.
Eftersom jag bara har spelat cs i havla mitt liv så kan jag inprincip ingenting om datorer.
Jag sökte på google efter "farcry 2 key gen + serial" och jag fick fram en hemsida som heter " http://www.thekeys.ws / "
Efter nerladdningen så vart det till min förvåning nått BRUTALT fel på min dator.

Explorer.exe stängs ner var tredje sekund, och den piper fast jag inte har något ljud på. Och de spelar fan ingen roll vad jag gör.

KAN NÅN HJÄLPA MIG?!

OBS! Jag vill inte installera om datorn eftersom jag har riktigt viktiga grejjer på datorn , t.ex kvitto redovisning och körjournal till jobbet värt ca 10.000 kr och massa andra viktiga grejjer!

SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..