Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Övertyga tjej till trekant

Postat av partygurra den 21 December 2008, 03:55
28 kommentarer · 716 träffar
Tjena fragbite.

Nu ligger det till såhär att jag och en mycket nära vän till mig gått och kärat ner oss i samma tjej. Eftersom ingen av oss vill sabba våran vänskap så är det ingen av oss som stöter på henne, även om det är precis vad vi vill.

Men nu har vi bestämt oss för att med alla medel försöka få med henne på en trekant. Både jag och min vän tycker att det är helt okej sålänge våra könsorgan inte vidrör varandra.

Saken är den att ingen av oss har tagit kontakt med bruden i fråga, så vi har ingen aning om hur vi ska formulera oss för att få med henne till denna bravad.

Därför vänder vi oss till er fragbite för att med hjälp av era lena tungor locka denna gudinna till njutning utöver det vanliga. Hjälp oss övertyga henne att detta är en akt där två goda vänner tillsammans testar de sexuella gränserna, med en hona vi både åtrår och suktar efter.

Tack på förhand! /Gabyboya
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..