Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Repa en bil

Postat av Tiger den 18 December 2008, 09:29
14 kommentarer · 131 träffar
Tjenare.
Jag var ute och körde igår och skulle parkera i ett parkeringshus. Kör in som vanligt och fronten var inne i parkeringsrutan. Min bil repade bilen till höger om min med bakdelen och jag hävdar att det var pga av att den bilen började backa när jag körde in, min backdel kan ju inte röra sig sidledes.

Det var en kvinnlig förare i den andra bilen och det var hennes mans bil, ingen av oss hade några försäkringspapper med oss och man ska vell rita hur bilarna stod och sen skriva på osv?

Hennes man skulle ringa och nu undrar jag om jag behöver betala nåt. Det blev knappt någonting på hennes bumper, får ha förstoringsglas om man ska se något.

Hur fungerar det? Hittade ingen information på försäkringskassan eller google, flashback hade lite info men jag har inte access till flashback ifrån jobbet.

Förklarande bild - http://data.fuskbugg.se/skalma n01/parkering.JPG

Hela min front var förbi hennes bil, 15% av bakdelen kan vell inte bara åka in i hennes bil helt plötsligt? Hon säger att hon inte backade men backlycktorna lös.
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..