Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

pinsam grejj på stan.

Postat av MENTALITA HQ den 16 December 2008, 21:12
29 kommentarer · 75 träffar
Tjena Fragbite.

Ska nu berätta om en sjuk pinsam grej som hände på stan idag när jag stog och väntade på bussen hem efter att jag hade vart och inhandlat några julklappar. Stog vid busshållsplatsen bussen skulle komma om 7 minuter, stog och kikade runt och bara fördrev tiden när jag ser en kille som vinkar..Shit tänker jag kanske är en random snubbe som man träffat nån gång typ polarens polare eller nått :)
Snäll som man är så vinkar jag tillbaka och blir helt röd i plytet och börjar garva när en tjejpolare till honom kommer bakom mig och hälsar på han =D sjukt jobbigt tänker jag samtidigt som jag vet att de va folk som såg att jag gjorde denna arma tabbe :D Så jag drog därifrån till en hållplats längre bort och tog en senare buss hem :D

Har du varit med om någon pinsam grej idag eller förr som du vill dela med dig av? :D

God jul & Gott nytt år om vi inte hörs innan dess :D

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..