Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

klarar ni det här? 3

Postat av datura den 17 Oktober 2003, 17:10
46 kommentarer · 110 träffar
Jag blev inspirerad av Bushel och alla andra gåtskapare så här kommer min kluriga gåta.

Du och dina kompisar har kraschat med erat flygplan någonstans mitt ute i någon av alla olika regnskogar i Brasilien. Du är den ende som överlevt. Du föjer en stig som du hittar, fast den klyvs i två. Mellan de båda stigarna sitter en gammal man. Du vet att en av stigarna leder till en kannibalstam där du direkt blir kokt och uppäten, och en av stigarna leder till Rio de Janeiros flygplats. Du vet också att alla som kommer från Rio de Janeiro talar sanning, och alla som kommer från kannibalstammen ljuger. Mannen är antingen pilot eller kannibal. Du får fråga honom en fråga, efter det välja stig, och förhoppningsvis så kommer du till flygplatsen som blir din räddning.

Vilken fråga skulle du fråga den gamle mannen?

Inga g33k kommentarer: "jag skulle se igenom med min nightvision , HEHEHEEHEHEH", tack!.

good luck

den e klar

#3 kom på svaret

det ni ska fråga när ni hamnar i denna vanliga situation i mordern tid är: vilken väg leder till din ort/ställe?

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..