Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem såhär vid jul

Postat av Probjul den 16 December 2008, 18:50
21 kommentarer · 54 träffar
Tjenare FB.

Är 17 bast, älskar datorer och dess like men har även ett liv utanför cyberspace. (tro de eller ej!)

Jag vet att detta kanske är fel ställe att skriva på, MEN jag måste ha svar snabbt och med tanke på hur många som läser här så måste de ju finnas NÅGON som har lite vett i skallen. Inte sant?

Såhär ligger de till... ca 10 min sen fick jag ett sms av farsan. Inga konstigheter. Men i det stod de något som tyder på att han är otrogen mot min morsa. Han hade skickat de fel och kom då till mig. Morsan och farsan har varit gifta i ca 15 år just nu så de känns jävligt fel.

Jag kan ställa farsan mot väggen fråga han vafan detta är och troligtvis sabba julen för mina 2 systrar och mamma med.

Ska jag låta detta störa mig hela julen, gå och oroa mig och inte veta vafan jag ska göra?

ELLER finns det något annat jag kan göra, för detta pallar jag fan inte med... Det är en vecka till jul som jag anser vara den tiden av få då familjen faktiskt spenderar tid tillsammans!

Snälla, inga jävla irriterade fittsvar rent ut sagt från några som aldrig kommit utanför huset och andats frisk luft. Dvs inga jävla "ohh mytarn... skaffa dig ett liv äääähhh" Tyvärr så vet jag att de inte går att komma ifrån men försök att vara seriösa >.

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..