Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

19 år och börja med bandy?

Postat av JerkfiskarN den 15 December 2008, 16:28
126 kommentarer · 6 648 träffar
EDIT: POLISER, detta är orginaltråden så den behöver ni ju inte ta bort iaf. :)

tack.

Tjenare folket.

Nu är det som såhär att bandy är ett av mina större intressen här i livet. Brukar se nästan alla hemmamatcher med IFK Motala.

Och utöver det råkar jag ha en ganska bra skridskoåkning.

Brukar åka på allmänhetens tider flera gånger i veckan och alla kompisar som jag haft med har frågat om jag spelat bandy eller hockey förr. Kompisen jag åkte med idag trodde t.om jag skulle platsa bra i Motalas B-lag, vilket jag är lite mer skeptisk till men..

Vad jag undrar är, finns det någon chans att man kan börja med en sport i min ålder? Isf, vad finns det för lag att välja på?

Ja, jag ska kontakta IFK Motala men först vill jag veta vad Fragbite säger och om någon kanske har varit i min ålder och börjat med en sport?

Tack på förhand

edit: Nu har jag pratat med dom.. Först frågade jag kansliet vem jag skulle prata med och gav mig nummret till P19 tränaren.

Ringde honom och sa att jag absolut var välkommen ner och börja träna med dom med fick inte gå med i laget för att det var max upp till folk födda 90, jag är 89.

Och efter P19 laget finns bara A-laget tydligen, och inget B-lag eller något.

Är ju lite skit det där.. Menmen, träna får jag ju göra iaf :)
Föregående tråd
Nästa tråd

126 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 126 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..