1
Åt en bränd EBOLA smittad snusdosa
Postat av Beardington den 15 December 2008, 15:04
8 kommentarer · 65 träffar
Hejsan :) Idag på våran engelska lektion så sjöng vi julsånger och hade allmänt mysigt :P
Vår lärare tände stearinljus medans vi sjön JINGELBELLS Å I WISH YOU A MERRY CHRISTMAS :)
Läraren la ett stearinljus per bord så alla kunde njuta av elden.
Efter några sånger så delade läraren ut EBOLA infekterade snusdosor .
Jag som älskar EBOLA infekterade snusdosor blir ju helt förskräckt å kan inte sitta still :P. Men men, när vi får dom EBOLA infekterade snusdosorna , så tar jag den EBOLA infekterade snusdosan över stearinljuset, så hela blev bränd.
Sedan tryckte jag den i munnen.. ( smaka gott faktiskt :P )
Några minuter senare säger en kompis att man ökar risken för cancer med 100% om man käkar brända saker! :/
Nu är jag lite osäker och börjar bli lite orolig.. man vill ju inte dö!
Kommer jag få cancer nu eller? 0% till 100% på en dag, då måste jag få cancer? :/
Har detta hänt dej?
Vår lärare tände stearinljus medans vi sjön JINGELBELLS Å I WISH YOU A MERRY CHRISTMAS :)
Läraren la ett stearinljus per bord så alla kunde njuta av elden.
Efter några sånger så delade läraren ut EBOLA infekterade snusdosor .
Jag som älskar EBOLA infekterade snusdosor blir ju helt förskräckt å kan inte sitta still :P. Men men, när vi får dom EBOLA infekterade snusdosorna , så tar jag den EBOLA infekterade snusdosan över stearinljuset, så hela blev bränd.
Sedan tryckte jag den i munnen.. ( smaka gott faktiskt :P )
Några minuter senare säger en kompis att man ökar risken för cancer med 100% om man käkar brända saker! :/
Nu är jag lite osäker och börjar bli lite orolig.. man vill ju inte dö!
Kommer jag få cancer nu eller? 0% till 100% på en dag, då måste jag få cancer? :/
Har detta hänt dej?