Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp uppskattas!

Postat av chrilla den 14 December 2008, 19:14
3 kommentarer · 245 träffar
Tjena.

Mitt stora problem är när jag skulle ta bort mitt virusprogram norton ghost. Men när jag tagit bort det så kom jag på att jag tog bort fel:P. jag hade ett gammalt nod 32 som jag inte visste om installerat i datan med. sen för att få tillbaka norton så körde jag en systemåterställning. men efter det så kommer det hela tiden upp "installation påbörjas" och den försöker installera norton igen. men jag har ju ingen skiva för det var nedladdat och hittar heller ingen installationsfil, hur ska jag göra? jag kan ju varken installera annat eller ta bort varken norton eller något annat program. Hjälp mig!!

EDIT:

I korta drag så kommer det upp att norton försöker installeras fast det inte kommer någonstans. och jag får varken bort det eller något annat program från datorn. Systemåtersätllning har också prövats, men inte gett något resultat. Något tips?
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..