1
Bästa boten mot bakfylla
Postat av JUHUNAS ;F den 13 December 2008, 14:54
113 kommentarer · 3 150 träffar
Tjena
Har ett bra botemedel mot bakfylla
Om du vet att du ska ut och festa på kvällen. Ta ett mjölkpaket och fyll dt med vatten. Sedan häller du i kanske 10 teskedar salt, 5 teskedar socker och kanske 1 tesked lössnus.
Frys sedan ner det.
Dagen efter tar du ut den frysta isbiten, mikroar den och använder den smälta isen som om det skulle vara mjölk. Gör nu ett glas oboy med önskat mängd pulver.
Efter du druckit detta ska du ta vodka (inget speciellt märke)
Häll upp kanske 1/3 av ett vanligt ikeaglas med vodka. Sedan tillsätter du 2/3 koncentrerad blandsaft. Svep ner det.
SEN MÅR DU BRA !:))
Lärde mig detta av min pappa, och min pappa lärde det av sin pappa osv osv. Gått i generationer. '
Testa iaf , ni kmr inte ångra er. Var också skeptisk först men det är asnice !
Ni behöver inte tacka mig :)
Har ett bra botemedel mot bakfylla
Om du vet att du ska ut och festa på kvällen. Ta ett mjölkpaket och fyll dt med vatten. Sedan häller du i kanske 10 teskedar salt, 5 teskedar socker och kanske 1 tesked lössnus.
Frys sedan ner det.
Dagen efter tar du ut den frysta isbiten, mikroar den och använder den smälta isen som om det skulle vara mjölk. Gör nu ett glas oboy med önskat mängd pulver.
Efter du druckit detta ska du ta vodka (inget speciellt märke)
Häll upp kanske 1/3 av ett vanligt ikeaglas med vodka. Sedan tillsätter du 2/3 koncentrerad blandsaft. Svep ner det.
SEN MÅR DU BRA !:))
Lärde mig detta av min pappa, och min pappa lärde det av sin pappa osv osv. Gått i generationer. '
Testa iaf , ni kmr inte ångra er. Var också skeptisk först men det är asnice !
Ni behöver inte tacka mig :)