1
En kille slår mig
Postat av T0M0K4 den 13 December 2008, 00:29
195 kommentarer · 199 träffar
Hej:/ det är så att en kille i skolan ( han går i nian - jag går i 7an )
Aja, iaf idag efter skolan så lekte jag o kompisarna snöbolls krig.
Sen kommer han och ska gå förbi, han säger "Sluta kasta och låt mig gå förbi horungar "
Jag såg inte honom, hörde inte honom heller. Stod bakom en buske som skydd så jag såg inte honom, jag kastar ännu en snöboll på min kompis.
Då går den här killen hastigt emot mig och säger : Hör du illa? Jävla horunge.
Och slår mig 2 gånger med knytnävarna på käften.
Den här grabben är Tuff, och har många "Kontakter" i skolan, ser han gå ibland med de riktigt tuffa, och skolans "Största" Kille som absolut INGEN vågar säga något fult till, eller röra.
(Jag blev misshandlad av honom så jag vågar inte göra ett skit mot honom mer)
Iaf åter till killen som kom fram till mig idag.
När han kom fram och sa så sa jag: Aha oj, jag såg dig inte.
Då sa han att jag skulle knulla min morsa O.S.V att jag är en mes.
Så slår han mig, jag är helt förvirrad och fattade inte varför han gjorde sådär, sen går han iväg.
Alltså den här killen har höllt på ganska länge sen jag vart misshandlad..
Vad ska jag göra? Jag _VILLE_ Bli arg och slå honom, men det blev jag inte.. ( Måste typ bli arg så att jag kan börja slåss, annars går det helt enkelt inte )
Men han har så jävla skarpa och kolsvarta ögon, så jag vågade inte ens kolla på honom.
Vad ska jag göra? Om han går på mig igen?
Har ni några tips? :W
TACK!
Aja, iaf idag efter skolan så lekte jag o kompisarna snöbolls krig.
Sen kommer han och ska gå förbi, han säger "Sluta kasta och låt mig gå förbi horungar "
Jag såg inte honom, hörde inte honom heller. Stod bakom en buske som skydd så jag såg inte honom, jag kastar ännu en snöboll på min kompis.
Då går den här killen hastigt emot mig och säger : Hör du illa? Jävla horunge.
Och slår mig 2 gånger med knytnävarna på käften.
Den här grabben är Tuff, och har många "Kontakter" i skolan, ser han gå ibland med de riktigt tuffa, och skolans "Största" Kille som absolut INGEN vågar säga något fult till, eller röra.
(Jag blev misshandlad av honom så jag vågar inte göra ett skit mot honom mer)
Iaf åter till killen som kom fram till mig idag.
När han kom fram och sa så sa jag: Aha oj, jag såg dig inte.
Då sa han att jag skulle knulla min morsa O.S.V att jag är en mes.
Så slår han mig, jag är helt förvirrad och fattade inte varför han gjorde sådär, sen går han iväg.
Alltså den här killen har höllt på ganska länge sen jag vart misshandlad..
Vad ska jag göra? Jag _VILLE_ Bli arg och slå honom, men det blev jag inte.. ( Måste typ bli arg så att jag kan börja slåss, annars går det helt enkelt inte )
Men han har så jävla skarpa och kolsvarta ögon, så jag vågade inte ens kolla på honom.
Vad ska jag göra? Om han går på mig igen?
Har ni några tips? :W
TACK!