Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tuggummi i skinnsoffa

Postat av adj0 den 12 December 2008, 14:13
11 kommentarer · 5 919 träffar
I helgen hade jag fest hemma hos mig. Vi var väl en 15-20 pers, och alla hade det bra och dyngrakt!

Vaknar upp dagen efter för att göra det vi alla älskar mest - STÄDA EFTER ALLA SOM HADE VART DÄR! Med hjälp utav två vänner så börjar städningen. När allt är klart så kliver jag upp på övre våningen för att finna att en fönsterbräda från insidan var helt böjd, nästan nittio grader ner mot golvet, handduks hängaren gjord utav stål var helt trasig.

Nu till själva frågan. Far min ringde idag och gav mig en ordentlig avhyvling angående vilka folk det var jag umgicks med och vad den genomsnittliga promille halten var på individerna i huset.
Han hade hittat massa tuggummi i soffan vilket han var mycket upprörd över. Han avslutade samtalet med att säga att det var mitt uppdrag att försöka ta reda på hur man på bäst sätt avlägsnar tuggummi ifrån en soffa.

Efter ett ex antal misslyckade sökningar på google så vänder jag mig till er fragbite. Har ni varit med om liknande problem? Har ni själva några tips om hur man tar bort det från en soffa?

För att skapa en diskussion, som man MÅSTE i detta forum så tänkte jag fråga er om liknande erfarenheter om ett trasigt hus efter en hej dundrandes hemmafest?

Eran för alltid, adj0.

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..