Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min mamma fick snopp bild!

Postat av Tobiasen den 12 December 2008, 02:16
158 kommentarer · 6 841 träffar
Jag mår skit nu, jag vet inte vad ja ska göra åt detta. Men tidigare idag så satt jag på msn och tjötade lite med pilska flickor.

Och då var även mamma på msn.

När jag snackade med en brud så frågade hon om ja hade fler bilder på mig, och ja knäppte några bilder och drog fram hercules för att stoltsera snyggt på en bild med han i handen. Men sen visste jag inte om jag vågade skicka den, men ja fick några bilder på hennes mytomspunna BOOTY ASS. och ja, vad gör man. klart man vill skicka bild på sin stolthet. Men mitt i allt börjar mamma skriva till mig, fine jag klickar ner det. Men sen skriver hon igen, så jag minimerade bara. Och jag la in bilden på datorn och skulle skicka den, drog filen mot den kåta flickans msn ruta, men då samtidigt som ja släpper musknappen så vibbar morsan, då lade sig hennes ruta framför tjejens. och morsan fick min kuk bild. Och det är jag på den. Och morsan hann ta emot den för det syns inte att det är kuk på den i rutan utan bild på mig. Och det var bara 20kb så det gick så jävla fort.

detta hände för 3 timmar sedan, jag har mått as dåligt och nu sitter min mamma och tittar på min kukbild eller något och undrar vad fan ja sysslar med.

Det värsta är att javerkligen poosat hur saftigt som helst så drulen ser enorm ut!! och blää.. min mamma har sett den nu :/

Vad skall ja göra?

hon har försökt ringa flera ggr men ja vägrar svara :(

158 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 158 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..