Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lär polarn få stryk, rätt?

Postat av Polisen_Kalle den 12 December 2008, 01:35
31 kommentarer · 132 träffar
Nu i helgen när jag var ute på en fest med min polare så blev vi ganska fulla hela mitt gäng och så gick vi ut och tog det lite lugnt och rökte utanför huset. Då kommer det fram en liten kaxig kille "ey har du cigg" til min polare. Han säger först inget, då säger grabben "ey har du cigg sa jag? har du inte?". Då blåser min polare rök i ansiktet på killen och säger "nej jag röker inte" och sen askar han i håret på killen.

Jag tror att nu smäller det och blir värsta fighten men killen gör inget utan bara går. Snacka om att min polare fick respekt efter det. Alla var på honom ocvh gav han ryggdunkar etc. SEn när han blivit ännu fullare efter nån timma så ser han killen igen. Då går han fram och säger "nämen, är det inte askkoppen som står där" och så fimpar han ciggen i håret på honom. Då blir killen galen och börjar slå honom. Han kommer dock tillbaka och det är en jämn fight när en mass aandr aav killens polare hoppar in och dunkar sönder min polare.

Jag vill inte hoppa in för jag tycker fan att han får skylla sig sjäölv om han håller på så. Sen dagne efter så åker jag till sjukhuset och ser hur det har gått för honom. Han ligger med avslaget okben och näsben. Det enda han säger är "du kunde ha hjälpt mig, du kan gå nu"-.-

Började grina efter det, vad ska jag göra+

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..