Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pinsamt!?

Postat av programerarN den 11 December 2008, 20:38
21 kommentarer · 259 träffar
Hej Fragbite!

Jag och min farsa var på stan och skulle köpa nya badbrallor.
Jag skulle nämligen börja simma (som träning). Farsan följde med för han tyckte att han också behövde nya badbrallor, han påstår att dom gamla krympt. Själv tror jag bara att han har blivit för fet för de gamla. Iaf, när vi väl var inne i affären såg jag ett par neutralt svarta, helt normala badbrallor. Jag ville åka hem, men farsan ville prova sina i provhytten. Han tog på sig de fulaste han kunde hitta och sen kom han utskuttandes från provhytten och lekte att han var bodybuilder-.- Han visade sina fjuttiga muskler och låtsades vara rolig.

Då hände katastrofen min nya brud råkade tyvärr komma förbi och se spektaklet. Jag såg hur hon stod och kollade på min pinsamma fjant-farsa. Jag ville dö och gömde mig snabbt bakom ett par joggingbyxor så att hon inte skulle fatta att jag och farsan hörde ihop.

Det var äckligt pinsamt! Och vad ska jag göra nu? Jag kan ju aldrig låta henne träffa min farsa, för då avslöjas det att vi är släkt!

Hänt något liknande för er?
Tacksam för seriösa svar
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..