Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cs-Kollo

Postat av SUSHILITO LOL den 10 December 2008, 18:42
59 kommentarer · 442 träffar
Tjenare!

Det är så att jag och en polare hade tänkt att starta ett cs-kollo när vi är lite äldre (14 nu). Tänk va skoj det skulle vara, sitta o chilla på kollot , spela PCW mot granngården, 2on2 cuperna... A dream coming true for the geek. Kolloperioden är 5 dagar.

Jag har tänkt lite på ett schema för kollot:

08-10 : Frukost (flextid på den).

10-12 : Pracc på det som ledarna tycker behövs tränas på.

12-13 : PCW, (frivillig) annars får man slacka.

13-14 : Lunch.

14-16 : Fritid, Joltbilen kommer!

16-18 : 2on2 turneringar.

18-19 : Middag.

19-20 : Finaler i 2on2 turneringarna.

20-22 : PCW mot granngårdarna och eventuell träning.

22-08 : Frivilligt nattgibb! (max 2 gibb på kolloperioden).

Det är alltså det tänkta schemat för en vanlig dag på cs-kollot.

Det kommer även att ske dagliga torrent-checks så att ingen unge sitter och tankar och sölar internet för alla andra.

Datorer och tillbehöver m.m. får man ta med sig själv.

Detta är en bra idé för en ny sorts kollo, där man istället för att springa runt och leka lekar göra det som vi på FB gillar mest.

Jag är helt seriös med denna idé och uppskattar kommentarer om hur vi skulle kunna göra tiden på cs-kollot bättre. MVH.

Om fusk upptäcks av ledarna så får man sin dator utbytt mot en MAC. ^^

Kom på en till sak, kanske vore kul med ett kändismöte eller något i den stilen? HeatoN kommer och skriver autografer och brottas med ungarna.

Någon natt kommer man få åka på bootcamp (cs-kollots hajk) med sina rumskompisar, till någon närliggande stuga eller något.

I slutet av de 5 kollodagarna så får man en tröja med ens nick, klannamn, kollots namn och alla sponsorer, Det finns bandanas för de riktigt häftiga grabbarna.

BTW. Tänk va glada alla blir när joltbilen kommer!

Cs-Kollo =

151 personer har röstat

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 59 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..