1
Min dator. Dålig?
Postat av Krax4000 den 10 December 2008, 12:45
7 kommentarer · 147 träffar
Hallå Fragbite, Nu till min fråga, Är min dator för dålig för WoW Wrath Of the Lich King? har en lvl80, Men hör inte till saken. skit samma, fram till problemet.
När jag spelar WoW Restartar Min Dator skärm Väldigt Ofta., alltså... typ om jag kastar spells och det blir för mycket spell details osv under spelet så startas hela skärmen om, den blir svart och det tar 3-5 sekunder inann det kommer fram igen.
Detta kan ske 20 gånger under 1 minut. det kan ske 1 gång på 1minut.
Min dator;
Det är en LapTop. Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU. t7100 @1.80GHz. 2.00 GB Minne.
Jag tror det är mitt grafik kort som är problemet i att min dator inte tål wow så mycket, jag tror mitt grafik kort heter
Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family, Jag är ingen dator expert som ni kanske ser...
Jag har sista drivrutinerna på allting. är min dator Helt komplett för dålig för wow, eller är det graphic kortet som är nobbigt?
Seriösa svar, Snälla. Tack i förhand!
MVH Ledsen WoW Spelare :'(
När jag spelar WoW Restartar Min Dator skärm Väldigt Ofta., alltså... typ om jag kastar spells och det blir för mycket spell details osv under spelet så startas hela skärmen om, den blir svart och det tar 3-5 sekunder inann det kommer fram igen.
Detta kan ske 20 gånger under 1 minut. det kan ske 1 gång på 1minut.
Min dator;
Det är en LapTop. Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU. t7100 @1.80GHz. 2.00 GB Minne.
Jag tror det är mitt grafik kort som är problemet i att min dator inte tål wow så mycket, jag tror mitt grafik kort heter
Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family, Jag är ingen dator expert som ni kanske ser...
Jag har sista drivrutinerna på allting. är min dator Helt komplett för dålig för wow, eller är det graphic kortet som är nobbigt?
Seriösa svar, Snälla. Tack i förhand!
MVH Ledsen WoW Spelare :'(