Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan jag bli anmäld för detta?

Postat av Mojito den 9 December 2008, 21:11
46 kommentarer · 173 träffar
Hej FB! Här kommer storyn:

Nu i höst precis när skolan började så hade jag o 2 polare målat oss lite i ansiktet, då var de en invandrare i en klass under oss som sa "fan va fula ni är" då sa jag "ska jag måla en BH till dina tuttar?" då sa han "knulla din mamma horbög". Då tände jag till lite och puttade ner honom där han satt, han satt på en liten upphöjd kant o precis bakom så var de gräs så jag putta inte direkt ner honom. Sen höll jag ner honom och sa "sluta snacka så jävla mkt skit om allt och alla" Sen släppte jag honom och vi drog.

Sen nu tidigare idag så var det en kille som kom fram och skulle snacka med min polare om att min polare hade anmält honom för att han hade slagit min kompis. Då helt plötsligt kom killen jag "bråkade" med för ett halvår sedan och sa "Din kompis har anmält min kompis så nu ska jag anmäla dig för det som hände i början av skolan"

Sen var det inget mer med det.

Jag undrar bara, kan han anmäla mig för att HAN provocerade fram så att jag satte mig på honom och inte gjorde ett piss? Kan detta gå igenom? Skulle kännas jävligt åt helvete för en sådan liten sak, vill inte hamna i brottsregistret.

Hoppas ni kan vara lite seriösa nu ikväll fragbite.

Tack för svar!

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..