1
hjälp med bilddskärm
Postat av frekki den 9 December 2008, 00:44
12 kommentarer · 239 träffar
tja fb, behöver hjälp. Tidigare idag, så råkade jag tvinga min skärm till 100hz (vilket inte går på tft :D) men iaf. Nu när jag ska in i windows så kommer det bara upp en ruta mitt i den svarta skärmen där det står "Cannot display this mode, Change to 1440@60HZ for best result" nått sånt iaf. Så jag sitter just nu i felsäkert läge och har ingen aning om hur jag ska kunna fixa tillbaka så jag kan få bild när jag är inne i windows, Men jag hör ju ljudet av när jag kommer in i windows.
Systemåterställning är inget alternativ, Finns inget datum jag kan återställa datorn till -.-
Och en CRT har jag inte tyvärr hemma. Så det går inte att lösa problemet på det sättet heller.
Klaga helst inte på min text då jag kom på vissa saker i slutet av skrivandet av den här tråden
HJÄLP MIG SNÄLLA!
mvh
Systemåterställning är inget alternativ, Finns inget datum jag kan återställa datorn till -.-
Och en CRT har jag inte tyvärr hemma. Så det går inte att lösa problemet på det sättet heller.
Klaga helst inte på min text då jag kom på vissa saker i slutet av skrivandet av den här tråden
HJÄLP MIG SNÄLLA!
mvh