Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Diarre anfall @ fest.

Postat av Treakie! den 8 December 2008, 15:18
52 kommentarer · 1 012 träffar
Hello

Måste skriva av mig... Detta är det värsta som någonsin hänt mig. Jag ska gå rakt på sak. I lördags så var det som vanligt fest och självklart kirra man lite bacardi breezer och allt gick galant. Redan innan festen så var jag sjukt skitnödig, dock hade jag inte tid med att besöka toan eftersom jag hade en tid att passa.

Runt två timmar in på festen så känner jag att nu måste jag skita. Jag gick mot toaletten och SJÄLVKLART är det låst. Jag stod fan säkert 5 minuter och vänta på att få gå in och släppa en bajs. Men problemet var det att jag hann inte sätta mig riktigt på toan innan det brast. Det var diarre, hela jävla sittsen och golvet runt om var ner bajsat.

Jag greps av panik och våga inget göra (blev i chocktillstånd) Så jag ställde mig upp och pressa ur det sista, sen drog jag på mig brallorna (torka mig inte äns) och stack ut från toaletten och hoppades på att ingen visste att jag var sist in.

Jag slog mig ner i soffan och försökte chilla lite. Knäckte en bacardi breezer och allt flöt på i cirkus två minuter då en tjej börja vråla om att det är något vidrigt jävla as som har bajsat ner hela badrummet. Tjejen som vrålade är tjejen som håller i festen. Allt folk stormar dit och kollar (inkl mig) och står där och beundrar skithuset och alla säger fyfan så äckligt och vem fan är det som åstakommit detta?!

Jag kände hur adrenalinet börja pumpa upp... Ingen visste dock vem det var. Tjejen var helt hysteriskt och hennes pojkvänn som stod bredvid och han verkade rätt lack han med... Det är en kille som väger 90+ och verkar lida av ADHD eller dylikt.

Jag drog mig tillbaka till rummet där jag hade min dricka och tänkte gitta men jag blev stoppad av något jävla retard. Nu blev jag huvudmisstänkt eftersom jag försökte fly från festen. Snubben som var på toan innan mig påstod att jag var den personen som vistades senast inne på toan.

Jag blev helt röd i ansiktet och lackar ur helt enkelt. Jag går fram till han och ger han en skalle och ett knä mellan benen sen stack jag.

Jag har fått SMS där det står "jävla äckel" m.m och i skolan hörde jag folk som ropa "bajsjohan at toan"

Mina polare har försökt snacka med mig men orkar inte ta det med dom eftersom jag kommer flippa ur om dom tror att det är jag.

Vad fan ska jag göra? Hur löser jag detta? Har någon varit med om något liknande?

Är jag bajs stämplad?

195 personer har röstat

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..