Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

De förbannade blå gubbarna

Postat av Notch Johnson den 27 November 2004, 21:42
38 kommentarer · 639 träffar
Ja, nu var det såhär att jag har suttit i 3 dagar och försökt komma på vad detta band heter. Bandet är mycket gammalt och det enda jag minns från dem är att låten var super och videon likaså, men problemet är, jag kommer inte på deras namn.

I videon så är det som topic lyder en grupp med blåa anime gubbar som först är på ett rymdskepp och spelar osv. gruppen består av en blå tjej med gult hår, en trummis med brunt hår och ett väldigt stort leende , en basist/gitarist med rakat huvud och glasögon, och en blå man vilken jag inte minns hårfärgen på. _alla_ är blåa. i slutet av denna video så får damen i gruppen en pil i sig, och ett par andra varelser kommer in med gasmasker och gasbomber som senare exploderar och bedövar alla i bandet + alla i deras rymdskepp/stad (kommer inte ihåg vilket) och alla i bandet strålas sedan upp i "fiendernas" rymdskepp.

om någon vet vad denna grupp heter så skulle jag vara evigt tacksam då jag annars kommer att explodera av ovetande och jag kommer då senare att påträffas på ert närmsta psykhem inom kort.

tack alla och speciellt #13 som gav mig det avgörande. Jag hade själv varit på samma spår och fått tag i "one more time" med det visade sig nu att den jag redan hade var en remix! Alla som hade hoppats träffa ig på psyket bör nu vara ledsna då jag inte kommer att dyka upp där på ett tag nu. puss på er alla

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..