Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

internet = med skam.

Postat av Quzza den 6 December 2008, 16:22
7 kommentarer · 51 träffar
Hej fragbite :)

Igår kom de upp en tråd som hette "det sjukaste ni har sätt" nåt sånt, folk länkade skit äkliga saker.

En grej jag kommer ihåg var nån video dom hade filmat i ryssland soldater som skärde av nån levande persons huvud.

Asså internet är fan en skam igentligen de finns så jävla mycket skit på internet mina föräldrar har också sett sånt. fråga min mamma igår om hon hade sett nåt sånt sjukt på internet.

Hon sa att hon hade sett nån barnsoldat som skärde av huvudet på nån fånge, asså fatta ett BARN?? dom får leva med de hela livet sen.. :/ tycker synd om dom. va kommer allt jävla skit ifrån?

En sida som jag tycker är konstig de är fan flashback, vet att de finns forum där om datorer och sånt, men de finns också forum trådar om sånt jävla skit...

Diskutera: Vad tycker ni om allt skit som finns på internet?

Hur tror ni internet kommer se ut om 50 år?

Om ni har nån åsikt så skriv den! :D

Edit: jag syftar på såna sjuka sider, inte aftonbladet, fragbite och sånna sidor :P

Om de har kommit upp nåt stavfel så bjuder jag på de, kände att jag var tvungen att skriva av mig :)

Internet?

10 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..