Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min skitdag

Postat av SK | ills den 4 December 2008, 16:10
44 kommentarer · 225 träffar
Hej, jag sitter här och är lite emo.

Först så försov jag mig till kl 10 (börjar halv 9), så ja får en rå utskällning av min lärare, sen är det dags för NO lektion, sitter där med grymt mycket huvudvärk, aja klarar mig igenom det.

Och jag gjorde ett hemkunskapsprov igår, och skulle få 1000 spänn om jag fick MVG, så jag har verkligen pluggat till det.

MEN! Jag var 1,5 poäng ifrån MVG, så fick bara VG. Så inga pengar till mig.

Men men, jag tänkte att jag skulle hare lite nice o gå hem och sitta vid datorn och dricka burk cola!
Men först tänkte jag köpa en tunnbrödsrulle vid Slussen, för att sen ta bussen till Nytorget där jag bor.

Köpte tunnbrödsrullen, den smaka skit för kärringen hade öst på med en jävla massa räksallad, vilket jag hatar.
Köpte också en cola, som jag öppnade och la i jackfickan, och la mina handskar bredvid, så den inte skulle välta omkull, och så gick jag väldigt försiktigt, slängde tunnbrödsrullen när jag ätit typ 2 tuggor eftersom den smaka skit.
Då ser jag att 3:ans buss mot Södersjukhuset är vid busshållplatsen på andra sidan gatan, så jag börjar löpa som fan!

Han precis med den, då känner jag nåt blött som rinner ner längst benet, kollar ner, så har hela jävla colan runnit genom jackan och i brallorna.
Så jag står på bussen och alla kollar på mig, för det ser ut som jag pissat ner mig...

När jag går av bussen så går jag in på en livs affär vid Åsögatan.
Köper 10 burkar cola för 50 spänn (5 spänn/burk).
Känner mig iallafall lite bättre nu, men jag hinner fan inte långt innan oturen har hunnit ikapp mig.
Tappar påsen med all cola, så 7 burkar går sönder.

Så nu sitter jag här, med 3 burkar cola och ont i huvudet.

Och nu Fragbite, får ni berätta om ni haft nån riktigt dålig dag nån gång.

Tack för mig

Priestkinda

44 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 44 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..