Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Om Datorbord.

Postat av MENTALITA HQ den 2 December 2008, 18:59
6 kommentarer · 220 träffar
Tjena!

Nu är det så att jag får ont i ryggen när jag sitter vid datorn, Det bränner liksom, Jag har ett datorbord nu som jag har köpt på IKEA för 399 kr. En bordsskiva bara, men hade ett köksbord förr som är högre än datorbord men fick ont i ryggen då me, men varför börjar de bränna så förjävligt är det bara mig de gör de på eller nån annan här på Fragbite?? Spelar ingen roll om jag suttit 30 minuter börjar bränna då me kan de va för att man sitter o lutar sig o grejjer när man spelar? Det är bara när jag spelar som de bränner..funderar på att köpa ett datorbord där man står upp liksom då kanske de inte bränner så javla mkt..Har ni några lösningar???

Skulle vara evigt tacksam för hjälp!

EDIT: Kan även tillägga att jag har en rutten trästol med några dynor på som jag använder som datorstol, Kanske kan bero på de också.?

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..